Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kim_1990 schreef:voor zover bij mij bekent is gaat roma er weer helemaal bovenop komen...ze is al een ouder paard ( tussen de 20 en 25 in ) enze heeft al bijna meer jaren dienst gedaan bij de manege als dat ik oud ben.
Wij doen onze uiterste best om het paard op een rustige 'pijnvriendelijke' manier te laten herstellen met behulp van een deskundige vee-arts.
Hoe het verder met de gescheurde spier is weet ik niet en welke spier het is weet ik ook niet...van wat ik gehoord heb is het een spier in d'r rechter achterbeen, ze is nog een beetje wankel, j moet niet te snel een halster om willen doen want dan probeerd ze weg te lopen en het is de bedoeling dat die spieren veel rust krijgen zodat ze opnieuw kunnen aangroeien, ze staat nu in een loopstal met een ander ouder rustig paard en dit gaat heel goed.
Ze krijgt pijnstillers tegen de pijn, ze heeft haar trekken en nukken alweer terug en eet goed dus het gat de goede kant op gelukkig...toen ze daar in de takels hing en we haar 800 meter moesten verslepen had ik niet verwacht dat het zo goed zou aflopen

Krijg er tranen van in mijn ogen...