Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xSwanHeart schreef:Pfff, ik hoop dat ze (of hij, want dat kan natuurlijk ook gewoon. Of is er al echt bekend dat het om een amazone gaat?) snel gevonden wordt!
Moet eerlijk gezegd zeggen dat het niet veel goeds voorspelt als iemand na zo'n uitgebreide zoekactie nog niet gevonden is...
Cayenne schreef:Als het paard gevangen is (ben ik niet zeker van overigens. Er staat alleen dat wandelaars een gezadeld paard tegen kwamen) dan hoop ik dat de politie dmv het laten scannen van de chip (mits die up to date is) achter de eigenaresse kan komen en dan maar hopen dat die een telefoon bij zich had.
Roosch schreef:xSwanHeart schreef:Pfff, ik hoop dat ze (of hij, want dat kan natuurlijk ook gewoon. Of is er al echt bekend dat het om een amazone gaat?) snel gevonden wordt!
Moet eerlijk gezegd zeggen dat het niet veel goeds voorspelt als iemand na zo'n uitgebreide zoekactie nog niet gevonden is...
Even van het meest positieve uitgaande: Het kan ook zijn dat de amazone teruggekeerd is naar stal en zelf op zoek is naar het paard, zonder dat bij de politie te hebben gemeld.