Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

altijd dus wijze les voor iedereen om met een Mobieltje op pad te gaan en volle accu.Apacheshadow schreef:Weer een voorbeeld.
Erg dat het is gebeurd
Hier lopen de ruiterpaden over dit soort roosters.
Ze zijn wel smaller. Maar met een shet lukt het niet.
Deze roosters liggen op de tunnels voor de padden.
Deze liggen alleen op de zandpaden die op de geasfalteerde weg uitkomen.
Terwijl de geasfalteerde weg dichte betonnen(met gaatjes erin) tunnels
heeft.
Klacht indienen bij de gemeente heeft geen nut. Dus ben
ik gedongen steeds hetzelfde rondje te rijden omdat mijn paard
er met geen man en macht overheen gaat (over de dichte roosters wel)
litilaura schreef:dit is wat er vanmorgen in de krant stond
een paard is gistermiddag in natuurgebied de mein weg met de achterbenen vast komen te zitten in een wildrooster. na een uur kon het dier worden bevrijd. het ongeluk gebeurde ron twee uur 's middags de duitse berijdster meende met het paard over het rooster te kunnen maar het dier zakte met de achterbenen tussen de spijlen door. de brandweer wist het onfortuinlijke dier te bevrijden door de spijlen van het rooster uiteen te wrikken een duitse dierenarts die bijstand verleende constateerde dat het paard slechts lichte verwondingen aan zijn achterbenen had opgelopen
mijn mening echt sneu als je te lui bent om het poortje open te doen ze is dus extra over dat rooster heen gelopen mensen dit had verkomen kunnen worden
die titel hierboven klopt trouwens dus niet, hij zat geen úren vast. Maartje1990 schreef:Wij hebben hier zojuist de krant in de brievenbus gekregen (dagblad de limburger) en ze is dus wél bewust over dat rooster gegaan, ze meende dat het wel ging. Verder heeft het paard alleen maar lichte verwondingen aan de achterbenen.
In de krant wordt het trouwens een wildrooster genoemd en geen veewerendrooster, maar ik vind er ontzettend veel ruimte tussen die spijlen zitten.