Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JuravelOX schreef:Ik lees in de opening post:
"Een van de onderdelen die we op korte termijn toe willen voegen is het geven van feedback na het (ver)kopen van een artikel."
Het eerste wat bij mij op kwam is "daar komt geheid gedoe van".
Als iemand toch niet tevreden is of iemand de loer wil leggen dan krijg je met zo iets een wellus nietus spelletje of andere narigheid....
Verder vind ik de Bokt Markt er goed uit zien! Top gedaan. En die "tags" lijkt mij ook wel een goede toevoeging.
Ga straks ook een advertentie plaatsen.
Laraax schreef:JuravelOX schreef:Ik lees in de opening post:
"Een van de onderdelen die we op korte termijn toe willen voegen is het geven van feedback na het (ver)kopen van een artikel."
Als iemand toch niet tevreden is of iemand de loer wil leggen dan krijg je met zo iets een wellus nietus spelletje of andere narigheid....
Verder vind ik de Bokt Markt er goed uit zien! Top gedaan. En die "tags" lijkt mij ook wel een goede toevoeging.
Ja maar dan zou je een soort knopje van duim omhoog, duim omlaag kunnen doen?
Verder ziet het er erg mooi uit!
Laraax schreef:JuravelOX schreef:Ik lees in de opening post:
Ja maar dan zou je een soort knopje van duim omhoog, duim omlaag kunnen doen?
Verder ziet het er erg mooi uit!