Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Paddenpad schreef:Ik heb het niet over verkoop!!
Er is vast iemand in Duitsland die Ehning heel graag met dit paard ziet rijden en daarvoor heel veel centjes overheeft om het dier in bruikleen/lease te krijgen zodat Dhr Ehning mee kan komen en zich hoger kan gaan plaatsen.
En dat hij er al staat is niet zo gek hoor,is kwestie van transporteren a la minute na de wedstrijd naar de nieuwe lokatie,contractje op laten maken,vast een notaris in the house,et voila!
schoentje schreef:en als het een goed bod is in weke vorm dan ook (koop/huur/lease/etc.) dan is het zeker deze eigenaar zijn goed recht. Het is, zoals ik van besita begreep, zijn kostwinning.
Naar voor de ruiter, maar zo werkt het spelleke helaas als je voor eigenaren rijd.
.besita schreef:Paddenpad schreef:Ik heb het niet over verkoop!!
Er is vast iemand in Duitsland die Ehning heel graag met dit paard ziet rijden en daarvoor heel veel centjes overheeft om het dier in bruikleen/lease te krijgen zodat Dhr Ehning mee kan komen en zich hoger kan gaan plaatsen.
En dat hij er al staat is niet zo gek hoor,is kwestie van transporteren a la minute na de wedstrijd naar de nieuwe lokatie,contractje op laten maken,vast een notaris in the house,et voila!
droom maar hoor ..
en je regelt niet zomaar alla minute iemand van de federatie om de eigenaarswissel en de stempel van de FEI erop te zetten op een zaterdag - voor oud en nieuw dan nog
Paddenpad schreef:schoentje schreef:en als het een goed bod is in weke vorm dan ook (koop/huur/lease/etc.) dan is het zeker deze eigenaar zijn goed recht. Het is, zoals ik van besita begreep, zijn kostwinning.
Naar voor de ruiter, maar zo werkt het spelleke helaas als je voor eigenaren rijd.
Ja dat weet ik ook wel,daarom kan het nogwel op een andere manier,misschien iets menselijker zonder meteen geobsedeerd te zijn door al die.
Doorslag is natuurlijk geld anders hoeft hij er niet eerst een nachtje over te slapen en dan toch maar niet!
Hoe er de laatste jaren met goede amazones en ruiters omgesprongen word vind ik ronduit schandalig en respectloos!
Tendance schreef:Het gaat toch alleen om een andere ruiter?
Dan mag je heus het paard als eigenaar wel zomaar ergens anders neerzetten hoor!
Paddenpad schreef:besita schreef:droom maar hoor ..
en je regelt niet zomaar alla minute iemand van de federatie om de eigenaarswissel en de stempel van de FEI erop te zetten op een zaterdag - voor oud en nieuw dan nog
Wie droomt hier nou eigenlijk?Er is geen eigenaarswissel maar ruiterwissel,slaperd!

Tendance schreef:Het is toch overduidelijk wat geld in de paardenwereld doet?
Dat jij zulk soort dingen niet voor elkaar denkt te kunnen krijgen besita, zal te maken hebben met je naamsbekendheid.
Als dat volk met dat vele geld iets wil, dan krijgen ze het!