Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sjoert schreef:Sja, je kunt je er giga druk over maken op het net. Het schiet niks op.
Misschien kun je in Den Bosch eens aan Emmelie vragen hoe ze er over denkt? Zij weet het als amazone waarschijnlijk als de beste
. Paddenpad schreef:Het aanspreken erop heeft geen zin zolang men commercieel beinvloed wordt,wanneer Emmelie mijn vragen met een ja zou bevestigen en dit uitspreken dan zal dat haar carriere niet ten goede komen en staat het paard zo weer bij een andere prof op stal die hem dan weer presenteert.
Maarja de KNHS/KWPN hebben hele goede federatievertegenwoordigers die ook gewoon hun klep houden en mee gaan in de flow en het zelfs stimuleren dus...het heeft weinig nut,maar vind het jammer dat er mensen zijn die zelf geen inzicht hebben en gaan denken dat het zo hoort omdat het zo afgedaan wordt.
Het is one big bussiness,en dan zie ik dat als leek en moet ik toch even mijn hart luchten in de ruimte op internet wetenden dat ik er niks mee opschiet,maar wel wetende ik blij ben dat ik geen Emmelie ben en het eigenlijk maar een poedersuikerbaan is met veel schone schijn.
Sjoert schreef:Ik heb het donderdag ook mogen aanschouwen. Voor een 6-jarige op dit niveau was het gewoon heel erg goed. Wissels zijn al erg recht gespronen bijvoorbeeld. In stap was er een hengst in de losrijbaan die hinnikte waardoor Apache terug begon te hinniken, kan natuurlijk altijd.
Vudress schreef:Dat ben ik met je eens. Als Lichte Tour paard heeft hij ontzettend veel potentie, ik vraag me alleen af of het in de Grand Prix net zo apart wordt. Toentertijd met Florencio was iedereen ook laaiend enthousiast over zijn kwaliteiten, die is ook nooit Grand Prix gestart.
Er zijn zoveel zesjarigen (hij is bijna zeven) die al klaar zijn voor de Lichte Tour. Het is lef hebben om er mee op concours te gaan, omdat er altijd een kudde geitenwollensokkenruiters roept dat het te snel gaat met zo'n hengst.
sarabande schreef:Ik draag geen geitenwollen sokken, maar vind 6 jaar voor dit niveau, en zeker gezien het feit dat met een goedgekeurde hengst al op 2 jarige leeftijd begonnen is
Paddenpad schreef:[/quote]Het aanspreken erop heeft geen zin zolang men commercieel beinvloed wordt,wanneer Emmelie mijn vragen met een ja zou bevestigen en dit uitspreken dan zal dat haar carriere niet ten goede komen en staat het paard zo weer bij een andere prof op stal die hem dan weer presenteert.
Maarja de KNHS/KWPN hebben hele goede federatievertegenwoordigers die ook gewoon hun klep houden en mee gaan in de flow en het zelfs stimuleren dus...het heeft weinig nut,maar vind het jammer dat er mensen zijn die zelf geen inzicht hebben en gaan denken dat het zo hoort omdat het zo afgedaan wordt.
Het is one big bussiness,en dan zie ik dat als leek en moet ik toch even mijn hart luchten in de ruimte op internet wetenden dat ik er niks mee opschiet,maar wel wetende ik blij ben dat ik geen Emmelie ben en het eigenlijk maar een poedersuikerbaan is met veel schone schijn.
uryanne schreef:Ik ben het helemaal met je eens hoor! Professioneel ruiter/ amazone is gewoon een rotbaan! Het is gewoon slavenarbeid! Ik weet zeker dat (in dit geval mevr. Scholtens) liever wat anders was gaan doen als heel de dag toppaarden rijden en verzorgen en veel van de wereld zien.
. Rhodos schreef:uryanne schreef:Ik ben het helemaal met je eens hoor! Professioneel ruiter/ amazone is gewoon een rotbaan! Het is gewoon slavenarbeid! Ik weet zeker dat (in dit geval mevr. Scholtens) liever wat anders was gaan doen als heel de dag toppaarden rijden en verzorgen en veel van de wereld zien.
Dit is wel een bijzondere uitspraak.. Ze kiest er toch echt zelf voor, niemand die haar dwingt.
Ik ga ervan uit dat ze echt wel goed om dit heerschap denken. Maar wellicht heb je gelijk. Snap dat je niet gaat vragen of ze hem niet overvragen, daarmee impliceer je dat dat daadwerkelijk zo is maar vraag maar gerust hoe ze hem managen en vorm daarna weer een mening.