Prachtdier!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Prachtdier!
Ellen_vs schreef:Ben waarschijnlijk bevooroordeeld, maar uiteraard Parzival. 100% winst in alle wereldbekerkwalificaties waarin hij gestart is, de wereldbekerfinale in Leipzig winnen en 2 gouden medailles behalen op het EK in Rotterdam. Dit heeft geen enkel paard hem nagedaan in 2011.
EvelienH schreef:Vanquard schreef:Dat vind ik ook erg vreemd....
Hickstead is inderdaad een legende, maar wat Dees al zegt, hij is pas heel laat bij het KWPN goedgekeurd. En zou hij in het rijtje worden gemist als hij niet om het leven zou zijn gekomen? Begrijp me niet verkeerd, ik was ook verschrikkelijk onder de indruk toen dit jonge dier zo plotseling overleed, maar ik denk niet dat er een haan naar zou hebben gekraaid als hij een voor hem gemiddeld jaar zou hebben gedraaid.

Dees schreef:Sjoert schreef:Wat ik daarboven al typte.
Een ere-onderscheiding oid.
Toch bijzonder dat die hengst wel op jonge leeftijd bij NRPS werd goedgekeurd en pas jaren later, na het winnen van vele medailles door het KWPN werd erkend. En dan nu een groot eerbetoon zeker? Kan niet helpen, dát vind ik nou typisch KWPN...
? Het gaat hier om de verkiezing van paarden die KWPN GEFOKT zijn, en dat was Hickstead al toen zijn moeder drachtig van hem was hoor. Heeft niks met goedkeuring te maken. Het is dus helemaal niet nodig om hierbij tegen het KWPN te bashen.
.
Rinske schreef:Dussss, het gaat hier toch niet om de verkiezing van de beste goedgekeurde hengst? Het gaat hier om de verkiezing van paarden die KWPN GEFOKT zijn, en dat was Hickstead al toen zijn moeder drachtig van hem was hoor. Heeft niks met goedkeuring te maken. Het is dus helemaal niet nodig om hierbij tegen het KWPN te bashen.