. Op z'n facebook zelf stond dacht ik ergens dat hij 10 minuten pauze krijgt per ?? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wuis schreef:Het lijkt me trouwens niet gezond om zo lang niet te slapen?
Sammie schreef:Wuis schreef:Het lijkt me trouwens niet gezond om zo lang niet te slapen?
Een kennis van ons heeft ook een wereldrecordpoging gedaan waarbij slapen vrijwel was uitgesloten (125 uur). Hij mocht kiezen uit elk uur 5 minuten rust of elke 3 uur een kwartier (kan misschien ook half uur geweest zijn, al is een kwartier logischer (3x5min)). Kennis koos voor het laatste. Er was een medisch team bij aanwezig die hem regelmatig controleerde. Na afloop mocht hij steeds beetje bij beetje slapen, maar zeker niet in een keer alles 'bij'slapen. De kans bestaat dan echt dat je niet meer wakker wordt. Je begint dan bijv. met een uur en dan steeds langer. Kennis heeft heel lang bijwerkingen gehad van zijn wereldrecordpoging (hij heeft 't wel gehaald), maar zeker een jaar lichamelijk ontregelt geweest.
Hopelijk gaat het allemaal goed. 
Cyruss_ schreef:Pff respect! Ik was allang in slaap gesukkeldHopelijk gaat het allemaal goed.