Amerikanen nemen paarden mee de supermarkt in

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LBLGypsyCobs

Re: Amerikanen nemen paarden mee de supermarkt in

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 19:04

Ik ben nu toch benieuwd waarom jij vindt dat men een dier niet als gelijke mag zien, pipo.

Lees ook nog even het linkje wat een paar posts hierboven wordt gegeven, dat maakt nog wat meer duidelijker over het hele verhaal :)

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 20:23

die stront was er niet maar was uit voorzorg zeg maar. en verder.. tja, die gozer /man had zich gewoon gewonnen moeten geven, in het kader van okee nu gaat t fout. Maar jee die knollen hebben niet gepoept in de supermarkt en verder denk ik dat de mens nog steeds iets boven de dieren staat omdat ik nog geen hond heb gezien die een paard of konijn opgeleid heeft.
Wat niet wegneemt dat mijn dieren me heilig zijn want als een 2e kans dier zou kunnen praten.... weten wij mensen wel hoe en wat. en ik hb veel 2e kansjes, maar dieren zijn dieren en wij proberen te denken voor ze maar slagen er nog steeds niet altijd (lees best vaak) in. Puur en alleen omdat ze niet onze kromme gedachtegang hebben.. goed is goed, slecht is wegwezen of in iedergeval negatief! een dier liegt niet.

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 20:51

Juist omdat een dier niet liegt ben ik geneigd deze zelfs boven de mens te zetten ;)

Cootjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 20:52

zou ik ook doen:P

Drunten1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 11:58

Gypsy schreef:
svdijk86 schreef:
Hahahaha super! Wil ik ook wel. Denk alleen dat ik in de appie met mijn voeten tussen de kassa's blijf hangen :=

Ik vrees dat ik bij de groentenafdeling al blijf hangen. :+

Hahaha, ik denk dat ik al strand bij de ingangspoortjes met mn dikke shet. Of misschien kruipt ze zoals een goede shet het betaamt er wel onderdoor..... _O-