Dees schreef:Bijzonder hoe ze maar energie en paardenmateriaal in die jongen investeren....
hahaha idd, er is ook een spreekwoord voor, die er enigszins mee te maken heeft is mijn mening.. Al draagt een aap een gouden ring...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:Hij had Bretton Woods daar nog maar heel kort onder het zadel.
Vrij logisch dat het er dan nog niet zo uit ziet als bij Emily.
Veradressuur schreef:Ik vind het fijn voor Rath dat hij de mogelijkheden krijgt. Het zal voor hem niet evident zijn de voorgaande ruiters te evenaren zowel met Toots als met BW en Fürst.
Ik moet zelf eerlijk toegeven dat ik Bretton Woods toch veel fijner vond lopen met Emily. Nuja, ik ben dan ook "fan" van haar!
Veradressuur schreef:Ik vind het fijn voor Rath dat hij de mogelijkheden krijgt. Het zal voor hem niet evident zijn de voorgaande ruiters te evenaren zowel met Toots als met BW en Fürst.
Ik moet zelf eerlijk toegeven dat ik Bretton Woods toch veel fijner vond lopen met Emily. Nuja, ik ben dan ook "fan" van haar!
Mieke schreef:Veradressuur schreef:Ik vind het fijn voor Rath dat hij de mogelijkheden krijgt. Het zal voor hem niet evident zijn de voorgaande ruiters te evenaren zowel met Toots als met BW en Fürst.
als fan moet je dan wel haar naam goed spellen he!!![]()
Met fan bedoel ik dat ik haar graag bezig zie hé!
CharleyT schreef:Mathias, je zult dit niet lezen, maar denk maar zo, jaloezie maakt vals, en zoals oma altijd zei: Zalig zijn de simpelen van geest want ze hoeven niet na te denken.
Wat een hoop zielige ongenuanceerde grote bekken hier. En daar hoef je niet mee eens te zijn, maar dat is mijn mening.
Jannepauli schreef:Even vergelijken?
Charley T..... jaoezie of valsheid heeft er weinig mee te maken. Ik denk dat iederen met oogjes wel kan zien dat er een groot verschil kan zijn tussen een getalenteerde ruiter en een niet zo getalenteerde ruiter. Of die laatste nu wel of niet 'op niveau' loopt..
Het lijkt toch allemaal niet zo te lukken met dit menneke, hoe graag men het hem ook zou gunnen. Misschien eenoverstap overwegen naar de dure sportauto's?
Jannepauli schreef:Even vergelijken?
Charley T..... jaoezie of valsheid heeft er weinig mee te maken. Ik denk dat iederen met oogjes wel kan zien dat er een groot verschil kan zijn tussen een getalenteerde ruiter en een niet zo getalenteerde ruiter. Of die laatste nu wel of niet 'op niveau' loopt..
Het lijkt toch allemaal niet zo te lukken met dit menneke, hoe graag men het hem ook zou gunnen. Misschien eenoverstap overwegen naar de dure sportauto's?
sarabande schreef:CharleyT schreef:Mathias, je zult dit niet lezen, maar denk maar zo, jaloezie maakt vals, en zoals oma altijd zei: Zalig zijn de simpelen van geest want ze hoeven niet na te denken.
Wat een hoop zielige ongenuanceerde grote bekken hier. En daar hoef je niet mee eens te zijn, maar dat is mijn mening.
Je beroep is instructeur je interesses zijn dressuur, dan zou je toch een zekere mate van kennis verwachten
En dat is ook het hele trieste van iedereen om MAR, niemand lijkt iets te zien.
CharleyT schreef:Maar sinds Totilas in zijn leven verscheen lijkt het meer een heksenjacht dan een discussie over zijn prestaties. Vandaar mijn zeer zwartwit gestelde reactie.