Blessure voor Totilas

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 23:32

Waar is dat zwarte paard dat het wereldrecord heeft?? Helaas voor Rath, ik hoop dat het snel weer goed komt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 23:33

xxsamm_x schreef:
Thomas schreef:
Aiaiai, waar gaat dit heen. :\
ik denk gelijk door, heeft hij wel een blessure? of is dit omdat het misschien wel niet gaat met MAR?

Zelfde gedachte...

_O-

Yeah right. :') Daar komen ze ook echt mee weg :')

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 23:34

:+ Wat geeft Bokt weer prachtige reacties.

Ik hoop dat Toot weer op tijd hersteld is, het lijkt me machtig om alle toppers tegen elkaar te zien.

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 23:34

Zucht, die reacties hier...

Zo'n 'blessure' kan elk paard overkomen, en dat kan jaren niets zijn en opeens krijgt hij het wel. Aan een hoefzweer valt weinig te doen, dat kunnen ze op enkele uren krijgen (ik heb het meegemaakt, woensdag avond rijd ik nog, donderdag morgen zo kreupel als wat!).
Nu heeft hij zich verstapt, kan ook elk paard gebeuren.
En dit kon ook bij Gal gebeuren. Hij heeft die pech niet gehad, Rath nu wel. Jammer voor hem, maar het is niet anders.

Ik denk dat Rath heus niet bang is, hij kan genoeg rijden.

En nog eens: Je kan niet verwachten dat Rath alles uit Totilas kan halen zoals Gal dat deed. Hoelang reed Gal hem? Hoelang rijdt Rath hem nu? Juist ja, zit wat tijdsverschil tussen.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 23:35

Wat doet iedereen weer flauw, het is en blijft een levend dier en bij iedereen kunnen er dingen gebeuren. Misschien heeft hij ooit bij Edward ook wel een hoefzweer gehad oid, maar omdat het toen "gewoon" was dat hij in Nederland was, zat niet de media overal boven op, maar omdat hij nu verkocht is, jaaaaa, nu zijn alle kleine dingetjes belangrijk en het ligt vooral allemaal onder het feit "Het is vast een excuus .."

Een verstapping is snel gemaakt hoor....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 23:37

Joscaa schreef:
Wat doet iedereen weer flauw, het is en blijft een levend dier en bij iedereen kunnen er dingen gebeuren. Misschien heeft hij ooit bij Edward ook wel een hoefzweer gehad oid, maar omdat het toen "gewoon" was dat hij in Nederland was, zat niet de media overal boven op, maar omdat hij nu verkocht is, jaaaaa, nu zijn alle kleine dingetjes belangrijk en het ligt vooral allemaal onder het feit "Het is vast een excuus .."

Een verstapping is snel gemaakt hoor....

:oo

geloof jij de media écht? oh oh kind toch......

Toot wordt, as we speak, verhuisd naar Griekenland, waar de ouders van MAR en hijzelf gaan wonen, zodat ze Eddie nooit meer onder ogen hoeven komen :+

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 23:39

tjah hoe ik erover denk die zien we nooit meer terug...die mag de dekking(om zo nog een poging te doen om de miljoenen terug te krijgen) in en komt niet meer in de ring omdat ze geen team vormen en gewoon niet aan de punten komen die mensen verwachten.

dus waarom dan niet zeggen dat t paard blessures heeft?

concetto

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 23:40

MMMMM weet van inside story's dat het niet zo heel goed gaat, en waar dat heen gaat..... Pffffff

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 23:41

Jazzfan123 schreef:
Sjoert schreef:
Dinsdag liep hij nog zo:
http://www.youtube.com/watch?v=LgMzjVn6sn8

Als ik het goed lees heeft hij zich woensdag verstapt.

Pff dat ziet er veelbelovend uit. Als hij dat vast kan houden dan heeft adelinde er een zware dobber aan.

Vind hier helemaal niks veelbelovends aan, maar goed. Iederen zijn mening natuurlijk:)

Jazzfan123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 23:42

Sjoert schreef:
Dinsdag liep hij nog zo:

Vanaf 12.52 zie je Rath rijden, filmpje is van afgelopen dinsdag! Als iedereen nou even ophoudt met die rare insinuaties maar gewoon het filmpje even kijkt.

Doma_clasica

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 23:42

Sjoert schreef:
Dinsdag liep hij nog zo:

Ik dacht even dat hij op trens gereden werd (live beelden verderop in het filmpje) maar toen ik beter keek zag ik dat de stang er wel degelijk in hangt en wel helemaal doorgeslagen.
Jammer van zo'n geweldig paard. Ik vraag me af of dat hij ooit nog in de wedstrijdring terug komt.

concetto

Re: Blessure voor totilas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 23:44

Ben niet doorgeslagen, zijn de feiten!!!

Jazzfan123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 23:44

Doma_clasica schreef:
[
Ik dacht even dat hij op trens gereden werd (live beelden verderop in het filmpje) maar toen ik beter keek zag ik dat de stang er wel degelijk in hangt en wel helemaal doorgeslagen.
Jammer van zo'n geweldig paard. Ik vraag me af of dat hij ooit nog in de wedstrijdring terug komt.

Bij Gal liep ie ook met een doorgeslagen stang.

urban_hero

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 23:46

Zeggen ze nou in het begin dat de draf van Toot bij Edward niet goed was en dat hij nu beter en losser door het lijf loopt? Hij heeft hem beter voor elkaar maar nog steeds remt het rechter achterbeen zichzelf af in de pas naar voren en mist hij het volledige ruggebruik!

concetto

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 23:48

_/-\o_

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 23:49

Yamcha schreef:
:oo
geloof jij de media écht? oh oh kind toch......

Toot wordt, as we speak, verhuisd naar Griekenland, waar de ouders van MAR en hijzelf gaan wonen, zodat ze Eddie nooit meer onder ogen hoeven komen :+

Ik ben al 't gezeur rondom dat paard een beetje zat, dus laat hem zich mooi verstapt hebben, kan iedereen gebeuren & we zien wel waar het eindigt. Ik ga niet lopen speculeren over waarom ze dit bedacht zouden hebben, vd week had Rath geloof ik nog een leuke wedstrijd gewonnen (had ik van mijn vader gehoord, weet dus zo gauw even niet welke oid), maar die jongen kan echt wel rijden hoor. Gun hem de tijd een combinatie te worden & dan zien we wel hoe het loopt.

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 23:51

Heb net ook even het filmpje bekeken, Toot leek eens stuk langer dan hij bij Edward was, misschien zit hij nu niet zo in wedstrijdbespiering.. verder viel mij de stang ook op.
Ik hoop gewoon dat Toot snel weer oke is voor Rath dat hij weer lekker kan trainen.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 23:53

Stang valt mij idd ook op, maar als ik terugkijk zie ik dat Edward de stang er ook goed bij gebruikte hoor :P Kan trouwens maar weinig ruiters opnoemen die de stang níet zo gebruiken ;)

Bellarose

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 23:55

Ik vraag me af waarom elke hoefzweer/verstapping in de media beland.. Lekt dat uit of brengen ze dat zelf naar buiten?
Als het telkens uitlekt hebben ze gewoon pech, als ze het zelf naar buiten brengen zou je evt kunnen denken dat daar een achterliggende reden achter zit.

Maargoed, mijn paard heeft nog altijd niet de box naast Toot, dus ik weet er, net als iedereen hier, het fijne niet van. :)

Embe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 23:55

urban_hero schreef:
Zeggen ze nou in het begin dat de draf van Toot bij Edward niet goed was en dat hij nu beter en losser door het lijf loopt? Hij heeft hem beter voor elkaar maar nog steeds remt het rechter achterbeen zichzelf af in de pas naar voren en mist hij het volledige ruggebruik!

Gut, dacht dat ik de enige was die dat hoorde en begon al aan mijzelf te twijfelen. Dat is wat mij zo stoort: die arrogantie.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 23:56

Nouja zeker als er een wedstrijd als de wb op de planning staat, lijkt het me enigszins noodzakelijk dat je aan de media verteld wáárom je niet meer meedoet toch ;)

Bellarose

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 23:57

Daar zit natuurlijk ook weer wat in :+

urban_hero

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 23:59

Embe schreef:
urban_hero schreef:

Gut, dacht dat ik de enige was die dat hoorde en begon al aan mijzelf te twijfelen. Dat is wat mij zo stoort: die arrogantie.

Idd! Doe gewoon lekker je ding! Kraak anderen niet af want dan roep je het over je af dat ze het andersom ook gaan doen! Bewijs moet je leveren in de wedstrijdring, niet in een talkshow! Maar goed, we shall see next wb-season!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 23:59

Marjoow schreef:
Nouja zeker als er een wedstrijd als de wb op de planning staat, lijkt het me enigszins noodzakelijk dat je aan de media verteld wáárom je niet meer meedoet toch ;)

Ja, mij ook :D

Smoesjes lijkt me sterk hoor :+

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 00:00

Sjoert schreef:
Dinsdag liep hij nog zo:

Dit is echt een leuk fimpje! Zeker de moeite van het kijken waard.

Vind hem absoluut verbeterd tov wat ik enkele maanden geleden zag (oa Rotterdam) dus hopelijk kan hij snel weer verder trainen.
Enige wat mij echt stoort is dat MR 'm niet uit lijkt te kunnen zitten (wat vast ook niet gemakkelijk is) maar vind dat op dit niveau echt een stoorzender.