Die willen ook een no nonsense aanpak zonder te veel gewauwel
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Charaz schreef:Nou een dierenarts op het wedstrijdterrein lijkt me op grote wedstrijden wel prettig, maar meestal zijn ze oproepbaar.
Citaat:In beide gevallen zullen de dieren nooit stemrecht verkrijgen.
cientje4 schreef:En toch vind ik het wel weer goed dat ze zich er mee bezig houden, om het eventueel volgende jaren te voorkomen.
Er zullen ongetwijfeld veel kinderen het voorval hebben zien gebeuren, als dit voorkomen had kunnen worden doordat ze er eerder allert op waren geweest, ja dan vind ik dat dit wel een aandachtspunt is!
Sammyoo schreef:Het is wel opvallend dat in het nieuwsbericht over het incident veel bokkers van mening zijn dat het overleden paard eerder uit de optocht gehaald had moeten worden. Vervolgens vindt een politieke partij er iets van en dan zijn er (andere?) bokkers in een ander topic die vinden dat de politiek er zich er niet mee moet bemoeien
Sammyoo schreef:Het is wel opvallend dat in het nieuwsbericht over het incident veel bokkers van mening zijn dat het overleden paard eerder uit de optocht gehaald had moeten worden. Vervolgens vindt een politieke partij er iets van en dan zijn er (andere?) bokkers in een ander topic die vinden dat de politiek er zich er niet mee moet bemoeien
Sammyoo schreef:http://www.dierenpolitiek.nl/?page=moti ... &periode=2
Misschien is dit zinnig?
Loopt over dit onderwerp ook een topic waar heel veel bokkers wat van vinden. Onderwerp is aangeslingerd door de Partij voor de Dieren.
Op deze site kan je lezen hoe deze partij haar politieke invloed de laatste jaren heeft gebruikt in belang van het welzijn van alle dieren. Als dierenliefhebber ben ik daar blij mee, hoewel ik het een enkele keer ook heus niet met hun standpunt eens ben.
Wellicht beter om je eerst wat te verdiepen in plaats van een mening op incidenten te vormen.
stef schreef:Hoe bedoel je?
NienSCHaap schreef:waar haal jij vandaan dat de paarden niet in goede conditie
Gioyy schreef:ik ben blij dat het welzijn van sommige paarden is goed wordt onderzocht, allebei de paarden waren hartstikke bezweet, als je mee gaat doen in zo'n stoet moet je voorbereid zijn vind ik.
en je bent niet voorbereid als die paarden zo erg bezweet zijn!
vind je het gek, als dat paard het niet gewend is en geen conditie heeft val je al gauw dood neer.
ps. En niet gewend was?
Gioyy schreef:paarden die een goede conditie hebben bezweten niet ZO erg!
ik heb zelf meegelopen in een stoet met paarden van de manege, wij moesten van de manege eigenaar super hard trainen, onze paarden waren niet bezweet en die waren al die drukt ook niet
Sammyoo schreef:stef schreef:Hoe bedoel je?
Ik bedoel dat alle politieke partijen nogal overspannen op individuele incidenten reageren. Een televisie uitzending van Alberto Stegeman, een jongen bij wie de asielaanvraag wordt afgewezen (hoe vreselijk ik dat ook vond), een natuurlijk overlijden in een gevangenis, het leidt allemaal tot kamervragen.
.