Dingt iedereen die hem nu heeft besteld automatisch mee (ik had alles al besteld) of moet je een prijsvraag beantwoorden en doen ook de abonnementen mee??
Gave cadeaus zeg armbanden met paardenhaar en de cursus van Annemarie van der Toon lijkt me ook heel erg gaaf. Hopelijk winnen we eens wat, denk dat vooral het laatste heel leerzaam is voor ons als combinatie!
ik ga zeker meedoen!!! nu nog een prijs kiezen jullie maken het in ieder geval niet makkelijker met al die leuke opties
nathe
Geplaatst: 21-11-11 13:02
pirouetje schreef:
nathe schreef:
laat maar, heb al een mailtje gestuurd
Wat was het antwoord ???
nog geen reactie...
Eline
Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-11 13:14
Seven schreef:
Dingt iedereen die hem nu heeft besteld automatisch mee (ik had alles al besteld) of moet je een prijsvraag beantwoorden en doen ook de abonnementen mee??
Dat is een vraag die niet met 'ja of nee' te beantwoorden is Iedereen die besteld heeft, dingt automatisch mee naar de verloting van de 10 sets merchandise. Voor de rest van de prijzen geldt dat iedereen die het magazine heeft mee kan doen, dus ook de abonnementen. Maar daar lees je half december alles over in het magazine zelf
cissy
Geplaatst: 21-11-11 13:14
NonaWen schreef:
Dat zijn inderdaad écht leuke prijzen ! Ben benieuwd was volgens mij welgeteld de vijfde die een bestelling plaatste
Ik was ook één van de eerste maar zoals ik het nu lees maakt het niet uit of je de eerste was of nu nog besteld want iedereen die online besteld dingt mee naar die Boktmerchandise.