Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Peterina schreef:Als men zo graag het genetisch materiaal van Hickstead willen ... als alternatief voor de 'kleine' man ... je kan altijd zijn volbroer Hickstead II gebruiken. Geboren 2004 en ggk bij Zangersheide.
http://www.pietraijmakers.nl/paarden/hickstead.htm
ik zag hem 2 weken terug nog op wedstrijd ..die maakt altijd 4 palen in een gewoon Z parcours .. griebels schreef:simdijk schreef:Ik zou zeggen. Dek bij de vader van Hickstead (v. Hamlet) Die heeft zich al ruimschoots bewezen o.a. met Hickstead. Ondanks dat hij niet super veel dekt, geeft hij goede bruikbare nakomelingen zowel in de dressuur als in het springen. De weinige nakomelingen die ik van hem tegenkom in de sport lopen vaak op hoog niveau en doen het goed in talentenrubrieken.
Dat zei ik eerder ook al...
Als je een 2e Hickstead wil fokken, moet je niet met Hickstead fokken maar met zijn ouders... Bewezen combinatie

colette_007 schreef:Zuch wat bezielt al die mensen toch... Hij is al jaren beschikbaar je werd doodgegooid met advertenties van hem in bladen, nu hij overleden is wil iedereen hem ineens wel?!