Ook wil ik bij deze iedereen bedanken die op mijn veulens heeft gestemd!
malih
Geplaatst: 14-11-11 13:27
Iedereen van harte gefeliciteerd
Die lieve kleine Rebel. Hij heeft het dubbel en dwars verdiend!
En hepsi, met der hepsi streken heeft het maar mooi tot de eerste plaats gebok(s)t
miesie22
Geplaatst: 14-11-11 13:36
Wauw wat gaaf dat Rebel gewonnen heeft!! Hij heeft het verdiend!! Ook Hepsi is een terechte winnares! Een draakje is het! Geweldige topics zie ik altijd voorbij komen! Ook de andere winnaars gefeliciteerd!
@Sita: jij ook gefeliciteerd met Spirit. Gelukkig heeft hij zo'n fantastisch baasje die hem een kans gaf. En Hepsi is natuurlijk ook verdiend winnares, wat een lekker beestje is dat.
Iedereen bedankt voor het stemmen op mijn kleine Rebel. Dat doet me echt goed. Hij heeft zoveel harten geraakt. Ik mis hem nog steeds, maar dit is wel een troost.
Ook ik wil iedereen bedanken die op mijn vriendje, TiSento, heeft gestemd! Hij is vierde geworden en heeft alleen de meest bijzondere en een veel te knap veulen boven zich. Meiden, dit is jullie dubbel en dwars gegund! Ti en ik zijn trots met een mooie vierde plaats!
Hartelijk bedankt, iedereen die op de nu Hieperdepiep, ipv pieperdepiep Hepsi heeft gestemd!
En gouden hengst veulen Little Rebel! Verdiend voor het kleine dappere ventje voor wie het niet mocht zijn.
Rebel had helaas een stuk minder geluk met zijn gewrichts onsteking dan de Hepsi die wel herstelde, beiden vol levenslust, alleen helaas voor Rebel, was dat in zijn geval niet genoeg........ Ook al heeft zijn baasje Melanie het uiterste voor hem geprobeerd.