Jeroen Dubbeldam gaat Utascha SFN uitbrengen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

X__Trees

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 10:31

Capriootje schreef:
Ik moest ook meteen aan Anky denken,dat ze zei dat veel toppaarden verkocht worden en niet worden behouden voor het Nederlandse team.

Jammer voor van der Vleuten maar zo werkt het nou eenmaal, ben benieuwd naar de prestaties van de nieuwe combinatie! :)

Normaal, volgens het principe waarvoor het SFN is opgericht, zou dit niet zo eenmaal mogen werken ;)

Lida3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 11:40

besita schreef:
Lida3 schreef:
Begrijpend lezen is voor sommige nog steeds moeilijk.

:?

Sorry maar dit is niet naar Besita toe bedoelt, het gaat om het feit dat mensen de site van het SFN niet goed lezen, en hun eigen verhaal er van maken.
Dus ik bedoelde dat Besita gelijk heeft en de constateringen van andere niet op feiten berusten, maar op hun wensen.

Ik schrijf sommige is meervoud, als ik Besita bedoel dan is het enkelvoud, en begin ik met haar naam en zou vragen of ze moeite heeft met begrijpend lezen. _/-\o_

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 11:47

",,Prestaties in de top zijn alleen mogelijk als zonder emotie en op rationele gronden naar het beste wordt gestreefd'', stelde Henk Rottinghuis, voorzitter van de RvC van het SFN in een toelichting. ,,Een besluit zonder aanzien des persoons hoort daar ook bij, hoe hardvochtig dat ook kan lijken.''

Bij de zogenoemde ‘selecteurs’, zeg maar scouts, van het fonds bestond gerede twijfel of Utascha met Van der Vleuten tot optimale prestaties bij de Olympische Spelen van Londen zou komen.

Wel stelt het SFN dat Utascha zich door de zorgvuldige begeleiding van Van der Vleuten heeft ontwikkeld tot een paard van wereldklasse. ,,Er is dan ook begrip voor zijn teleurstelling’’, aldus Rottinghuis.

"

:r

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 12:11

besita schreef:
",,Prestaties in de top zijn alleen mogelijk als zonder emotie en op rationele gronden naar het beste wordt gestreefd'', stelde Henk Rottinghuis, voorzitter van de RvC van het SFN in een toelichting. ,,Een besluit zonder aanzien des persoons hoort daar ook bij, hoe hardvochtig dat ook kan lijken.''

Bij de zogenoemde ‘selecteurs’, zeg maar scouts, van het fonds bestond gerede twijfel of Utascha met Van der Vleuten tot optimale prestaties bij de Olympische Spelen van Londen zou komen.

Wel stelt het SFN dat Utascha zich door de zorgvuldige begeleiding van Van der Vleuten heeft ontwikkeld tot een paard van wereldklasse. ,,Er is dan ook begrip voor zijn teleurstelling’’, aldus Rottinghuis.

"

Ik vind dat de zichzelf een beetje belachelijk maken met dergelijke uitspraken.

X__Trees

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 12:12

MissJ schreef:
besita schreef:

"

Ik vind dat de zichzelf een beetje belachelijk maken met dergelijke uitspraken.

Ze maken zich belachelijk met de hele toestand, geloofwaardig vind ik ze in ieder geval niet meer

Zerena

Re: Jeroen Dubbeldam gaat Utascha SFN uitbrengen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 13:16

1 en 1 is wel 2 he ;)

S_Halley

Re: Jeroen Dubbeldam gaat Utascha SFN uitbrengen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 13:38

Wat een onzin allemaal het SFN is opgezet paarden te behouden voor de Nederlandse springsport. Daar is helemaal niks aan veranderd. Tenminste de laatste keer dat ik Dubbeldam zag rijden had hij ook een oranje pakkie aan.
Daar komt nog bij dat als ik zo'n paard had en de ruiter gaat ermee op zijn plaat en begint vervolgens in de pers te roepen dat hij er misschien wel mee stopt... Zou ik ook opzoek gaan naar een ruiter die wel de juiste instelling heeft.

X__Trees

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 15:15

S_Halley schreef:
Wat een onzin allemaal het SFN is opgezet paarden te behouden voor de Nederlandse springsport. Daar is helemaal niks aan veranderd. Tenminste de laatste keer dat ik Dubbeldam zag rijden had hij ook een oranje pakkie aan.
Daar komt nog bij dat als ik zo'n paard had en de ruiter gaat ermee op zijn plaat en begint vervolgens in de pers te roepen dat hij er misschien wel mee stopt... Zou ik ook opzoek gaan naar een ruiter die wel de juiste instelling heeft.

Je maakt wel van 2 goede combi's, 1 die nog niks bewezen heeft. & weg sterkhouder van het NL team..

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-11 15:17

Moderatoropmerking:
Zojuist heb ik een aantal berichten verwijderd. Graag met argumenten op de inhoud van een bericht reageren en niet op de persoon. Bedankt alvast.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 20:39

Ik zit niet voldoende in de springsport om echt te weten hoe het zit met het klikken van combinaties, maar ik kan me dus heel goed voorstellen dat het SFN met het oog op de O.S. de best mogelijke ruiters zoekt voor hun paarden.
En dan is iemand die zwaar ten val komt en dan roept dat ie er misschien wel mee gaat stoppen, niet echt iemand die overtuigd naar de Spelen gaat.
Utascha gaat iig niet naar de USA of Dld dus laten we daar dan iig blij mee zijn ;)

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 11:23