Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zeker nog nooit meegemaakt?
Mosh schreef:Ja, als ze snel zijn welZeker nog nooit meegemaakt?
Beetje raar dat er hier lachwekkend over gedaan wordt. Er zijn er maar wat die je graag willen vertellen over dat zoiets frustrerend is, omdat het zo eenvoudig lijkt om een paard dat van jou is mee naar huis te nemen, maar het in de praktijk blijkt dat het niet zo eenvoudig is. En nu jij weer
SaskiaKa schreef:Ik vraag me nu toch echt af wat volgens jullie het faillisement van een bedrijf van een familielid te maken heeft met de afspraken die Maria heeft met de eigenaars van Future. Dit zijn twee dingen die echt volledig los staan van elkaar.
Maria heeft een paard ter beschikking gesteld gekregen en de eigenaar pleegt contractbreuk. Zij vecht dit aan en wordt door de rechter in haar gelijk gesteld. Terecht!
Ik hoop dat ze een sterk seizoen met hem rijdt en volgend jaar een goede opvolger onder haar kont krijgt.
krackertje schreef:Als er een officiele overeenkomst is tussen de amazone en de eigenaar, kan er beslag gelegd worden op zo`n overeenkomst, of dat men zover zou gaan is een 2e. Geloof maar dat dat niet handig zou zijn voor de amazone.
juliomariner schreef:krackertje schreef:Als er een officiele overeenkomst is tussen de amazone en de eigenaar, kan er beslag gelegd worden op zo`n overeenkomst, of dat men zover zou gaan is een 2e. Geloof maar dat dat niet handig zou zijn voor de amazone.
De amazone staat helemaal buiten de financiele pericelen van papa. Wat voor belang kan er dan zijn om beslag te laten leggen op zo'n overeenkomst (behalve misschien wraak)