Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cissy schreef:Ik heb een QH reiner maar niet echt kort gebouwd, wel wendbaar, lijkt me heel leuk om te doen! Heb me opgegeven voor de mailinglijst bij Elcid dus ben benieuwd.
.cissy schreef:Ik had me ook opgegeven voor afgelopen zondag bij Wendy maar moest helaas afzeggen, we hadden zieke paarden op stal. Ik baalde behoorlijk want ik had er best zin in!
Had ik geweten dat het bij de WE training hoort had ik wel komen kijken.... *noteert voor volgende keer*
! Vooral Spot wordt steeds fanatieker, beetje te want hij wil de koeien bijten
. Ze begint in mei pas weer, dit was het laatste weekend dit jaar!
Kunnen we met z'n allen
femskie schreef:Jeetje, wat is een gewoon dressurproefje dan saai om te zien zeg. Dit is lol met je knol, muziekje erbij, heerlijk!
Dit mag ook wel naar Nederland komen. Zou je dit met een huis-tuin en keuken kwpn ook kunnen doen? Het ziet er zo verzameld en "klein" uit. Dat gaat ons niet zomaar lukken natuurlijk..
Jesser schreef:Er wordt regelmatig door mij demonstraties gegeven. Ook worden er regelmatig clinics gehouden, en ik kom zeker ook op lokatie.
En als mensen er wat meer van willen weten mogen ze altijd een keer komen kijken als ik train.. Heb een compleet WE parcours thuis staan.. En het ook mee kan nemen op lokatie.
karijn schreef:Leuk om naar te kijken! Ben heel benieuwd wanneer de eerste wedstrijd in NL wordt gehouden, zeker de moeite waard om te gaan kijken.