Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
randyLOVER schreef:Tja nu word het wel erg duur.. Ik starte anders ongeveer 1x per maand. Ik zit nu zwaar in twijfel of ik moet opzeggen of niet.. Ik heb net te horen gekregen dat mijn paard een peesblessure heeft dus het kan wel 4 tot 6 maanden duren tot dat ik weer kan rijden als het mee zit..
Kan iemand mij uit de twijfel halen haha
NiNM schreef:Het iedee is top! MAAR of het goed gaat lopen is bij de KNHS vaak de vraag...
En die tarieven vind ik erg wonderlijk plus dat 4x per jaar starten wel weinig is voor het iedee 'afentoe'
dan zat ik meer aan 10x te denken oid.
maar we zullen het beleven
vonneke schreef:randyLOVER schreef:Tja nu word het wel erg duur.. Ik starte anders ongeveer 1x per maand. Ik zit nu zwaar in twijfel of ik moet opzeggen of niet.. Ik heb net te horen gekregen dat mijn paard een peesblessure heeft dus het kan wel 4 tot 6 maanden duren tot dat ik weer kan rijden als het mee zit..
Startkaart voor 1 december opzeggen en volgend jaar opnieuw aanvragen als je meer zekerheid hebt wbt de blessure van je paard?

randyLOVER schreef:Tja nu word het wel erg duur.. Ik starte anders ongeveer 1x per maand. Ik zit nu zwaar in twijfel of ik moet opzeggen of niet.. Ik heb net te horen gekregen dat mijn paard een peesblessure heeft dus het kan wel 4 tot 6 maanden duren tot dat ik weer kan rijden als het mee zit..

millennium schreef:Maar als je dus maar niet zo vaak concour rijd, zeg maar 1 x in de maand of 1 x in de twee maanden, dan betaal je dus 55,50 en dan mag je maar 4 x starten? Dat is dus 13,88 per 'coupon' (als we eventjes nog 'vergelijken'). Heeeel raar, want een setje van 16 stuks aan coupons koste rond de 17 euro en nu betaal je haast voor 1 startplek hetzelfde als voor 16 startplekken.
Lante schreef:_Margarita_ schreef:En wat doe ik met die 30 lege coupons die ik nog heb liggen? Ik zou deze zomer fanatiek gaan starten maar door blessure van het paard is daar niets van gekomen...
Die mag je bij het oud papier doen; ik heb ook nog twee sets liggen...