Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
merenque schreef:s0173957 schreef:- Romanov
- Rubin Cortez
- Voice
- Jack Sparrow
- Lissaro
- United
- Sisther
- Next One
6 ggk hengsten, 3 GP paarden en 2 die op het randje staan van GP (Rubin Cortez en Voice). En dan tel ik United nog niet mee...
Als hij nog een bijrijder zoekt, mijn pb staat open

s0173957 schreef:Helgstrand heeft Romanov de eerste kneepjes van het vak geleerd hoor... maar kom.
Ik mis nu alleen de horde moraalridders die Totilas z'n overgang zo kwalijk namen... waar zijn die nu?
Nog maar eens het bewijs dat veel mensen echt met geweldig grote kleppen op door het leven stappen... ik zie in Denemarken niemand protestacties voeren?
s0173957 schreef:Hoeft dat dan?
Het was wel in potentie veruit het best scorende paard van z'n land, dus in dat oogpunt identiek aan Toot.
Ik gun het Gal zeker... maar in mijn ogen is deze overgang identiek, alleen was er bij Totilas dan tenminste nog geld gemoeid... (en ja, Gal heeft daar financieel mee van geprofiteerd)
s0173957 schreef:Hoeft dat dan?
Het was wel in potentie veruit het best scorende paard van z'n land, dus in dat oogpunt identiek aan Toot.
Ik gun het Gal zeker... maar in mijn ogen is deze overgang identiek, alleen was er bij Totilas dan tenminste nog geld gemoeid... (en ja, Gal heeft daar financieel mee van geprofiteerd)
smeetjoew schreef:s0173957 schreef:Hoeft dat dan?
Beetje meten met twee maten nu. Geloof dat Totilas meerdere malen heeft bewezen toch wel de beste van de wereld te zijn en niet van het land.
Daarnaast is Denemarken ook niet echt een paardenland/stamboek dat je zegt, joh, het ene na het andere kanon komt op.
Dus niet echt een vergelijking die op gaat.
manubres schreef:http://www.youtube.com/watch?v=dZjdiYGRiKk
Filmpje....JEETJE wat een potentie heeft dit paard!
Hopelijk is er een klik met Edward en leert dit paard snel. Want zoals we bij Anky en Matthias hebben gezien is het niet een, twee, drie wegrijden ookal is het paard GP.

!