Blue Hors Romanov naar Edward Gal

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rietjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 14:45

Super! Echt gaaf voor hem..

meniekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 14:47

Ik vind het wel leuk voor Edward dat ie nu van die aanbiedingen krijgt. Ik gun het hem echt.

Anoniem

Re: Blue Hors Romanov naar Edward Gal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 15:28

Wat een enorme eer. :)

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 15:32

Geweldig voor Edward!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 15:57

merenque schreef:
s0173957 schreef:
- Romanov
- Rubin Cortez
- Voice
- Jack Sparrow
- Lissaro
- United
- Sisther
- Next One

6 ggk hengsten, 3 GP paarden en 2 die op het randje staan van GP (Rubin Cortez en Voice). En dan tel ik United nog niet mee...

Als hij nog een bijrijder zoekt, mijn pb staat open :+

_O-

Echt leuk voor Edward, hopen dat het klikt! :D

PenottiRodeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 16:02

gaaf zeg!

Courtisana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 16:04

Wauw, wat gaaf voor Edward Gal. Hopen dat ze een mooie combinatie gaan vormen!

manubres

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 16:14

http://www.youtube.com/watch?v=dZjdiYGRiKk

Filmpje....JEETJE wat een potentie heeft dit paard!
Hopelijk is er een klik met Edward en leert dit paard snel. Want zoals we bij Anky en Matthias hebben gezien is het niet een, twee, drie wegrijden ookal is het paard GP.

Jethafa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 16:27

Ik vind het wel wat bot gezegd dat het voor Gal niet zo'n groot ding was om Totilas te laten gaan. Een paard rijden en uitbrengen is toch wel iets anders dan een paard van kleins af opleiden om na jaren zulke enorme successen met hem te boeken. Dan is het cru als precies op die piek je paard van je wordt 'afgenomen', ook al is dat nu eenmaal de manier waarop het gaat. Blijft cru!

Anyway, ik ben erg blij voor Edward dat hij nu zoveel geweldige paarden mag rijden, en hopelijk betekend dit mooie successen op de OS! Niets is zeker, maar de kansen liggen er!

Michael1104

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 16:42

top paard voor het nederlandse team!

Ik ben wel benieuwd op welke paarden hij zich gaat richten, zoveel toppers kan je tenslotte niet allemaal uitbrengen op wedstrijd...

s0173957

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 16:57

Helgstrand heeft Romanov de eerste kneepjes van het vak geleerd hoor... maar kom.

Ik mis nu alleen de horde moraalridders die Totilas z'n overgang zo kwalijk namen... waar zijn die nu?

Nog maar eens het bewijs dat veel mensen echt met geweldig grote kleppen op door het leven stappen... ik zie in Denemarken niemand protestacties voeren?

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 17:01

s0173957 schreef:
Helgstrand heeft Romanov de eerste kneepjes van het vak geleerd hoor... maar kom.

Ik mis nu alleen de horde moraalridders die Totilas z'n overgang zo kwalijk namen... waar zijn die nu?

Nog maar eens het bewijs dat veel mensen echt met geweldig grote kleppen op door het leven stappen... ik zie in Denemarken niemand protestacties voeren?

Was dit een ongeslagen wereldkampioen???

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 17:02

schade Deutschland... O:)

s0173957

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 17:04

Hoeft dat dan?

Het was wel in potentie veruit het best scorende paard van z'n land, dus in dat oogpunt identiek aan Toot.

Ik gun het Gal zeker... maar in mijn ogen is deze overgang identiek, alleen was er bij Totilas dan tenminste nog geld gemoeid... (en ja, Gal heeft daar financieel mee van geprofiteerd)

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 17:06

Super voor Edward, maar ben benieuwd of hij echt meegaat naar de OS. Vind het heel wat dat Blue Hors daar maar meteen vanuit gaat... Vergis je niet in Sisther! En wie weet hoever Voice nu wel niet is.

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 17:07

.
Laatst bijgewerkt door Fu_Qi op 08-11-24 09:36, in het totaal 1 keer bewerkt

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 17:08

s0173957 schreef:
Hoeft dat dan?

Het was wel in potentie veruit het best scorende paard van z'n land, dus in dat oogpunt identiek aan Toot.

Ik gun het Gal zeker... maar in mijn ogen is deze overgang identiek, alleen was er bij Totilas dan tenminste nog geld gemoeid... (en ja, Gal heeft daar financieel mee van geprofiteerd)

Beetje meten met twee maten nu. Geloof dat Totilas meerdere malen heeft bewezen toch wel de beste van de wereld te zijn en niet van het land.
Daarnaast is Denemarken ook niet echt een paardenland/stamboek dat je zegt, joh, het ene na het andere kanon komt op.

Dus niet echt een vergelijking die op gaat.

s0173957

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 17:08

Dat beest is 4...

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 17:10

s0173957 schreef:
Hoeft dat dan?

Volledig appels met peren vergelijken.
Toot werd gekocht om het succes dat hij had, Romanof wordt bij Ed geplaatst om meer succes te krijgen, dat is elkaars spiegelbeeld.

Dat Gal, degene die het succes van Totilas heeft gecreëerd daarvoor vergoed wordt, lijkt me voor de hand liggend.
Dat Gal nu erkend wordt voor zijn talent omdat men met Totilas (en Lingh) als voorbeeld kan zien waar dat vandaan komt onderstreept wat velen hier al tijden over zeggen.

s0173957

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 17:11

smeetjoew schreef:
s0173957 schreef:
Hoeft dat dan?

Beetje meten met twee maten nu. Geloof dat Totilas meerdere malen heeft bewezen toch wel de beste van de wereld te zijn en niet van het land.
Daarnaast is Denemarken ook niet echt een paardenland/stamboek dat je zegt, joh, het ene na het andere kanon komt op.

Dus niet echt een vergelijking die op gaat.

Dat besef ik wel.

Maar de hele polemiek rond Totilas is zo enorm uit z'n voegen gebarsten... sommigen zouden bijna WO III hebben doen uitbarsten voor een paard...

In elk geval, ik hoop dat nu eindelijk iedereen eens gaat kunnen zien wat een TOPknol Romanov is... want dat is hij wel degelijk!

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 17:14

Dat mag hij dan dus nu gaan laten zien, want tot dusver heeft hij niet veel internationale successen geboekt. En dat ligt niet altijd aan de ruiter.... Dus we gaan het zien. Want een betere ruiter kan dat paard niet krijgen.

Totilas was met Edward echt ongekend goed (lees: werelds goed!), dus logisch gevolg dat er een hoop ophef over ontstaat als hij notabene naar (destijds) de meest geduchte concurrent van NL werd verkocht...

s0173957

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 17:16

Citaat:
Want een betere ruiter kan dat paard niet krijgen.

Niet elk paard klikt met elke ruiter... ook niet met Gal, en dat heeft dan daarom helemaal niks te maken met talent...

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 17:19

Klopt absoluut. De combinatie maakt het succes, maar volgens mij is dit niet de tweede ruiter die het op Romanov gaat proberen... Wil daarmee absoluut niet zeggen dat Romanov geen goed paard is (integendeel, ben best wel gecharmeerd van 'm), maar hij is niet te vergelijken met Totilas en het zal mij benieuwen of we 'm in Londen gaan zien.

Shoran123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 17:20

manubres schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=dZjdiYGRiKk

Filmpje....JEETJE wat een potentie heeft dit paard!
Hopelijk is er een klik met Edward en leert dit paard snel. Want zoals we bij Anky en Matthias hebben gezien is het niet een, twee, drie wegrijden ookal is het paard GP.

WOW WOW WOW! Dit paard vind ik persoonlijk een veel spectaculairdere draf hebben dan Totilas!

Jullie zouden evne het stukje vanaf 3.21 moeten bekijken, en dat die paar passen vanaf 3.25 :o

Wat een gaaf beest :)

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 17:25

Wauw hee, wat een paard! Tof voor Edward :D !