freeride schreef:Hmm, als het nodig is om mij voor gefrustreerde doos uit te maken om je beter te voelen Tagger, dan moet je dat vooral doen, ik speelde niet zozeer op de persoon, ik vind het oprecht zonde van ieder paard dat daar terecht komt....ik heb overigens geen hulp nodig om van een syndroom afgeholpen te worden waarvan jij degene bent die mij verteld dat ik het heb.
@easygoing: google effe op schoftblessure Nadine,Salinero....en zoek dan zelf nog even verder, je komt er ineens veel tegen, zelfs de alom geliefde TOOT heeft rug,nek problemen gehad onder EG....
maar wat je niet wilt weten lees je misschien liever niet?
En als je werkelijk nu nog moet vragen waarop mijn mening gebaseerd is, neem dan eens een kijkje op:
http://www.youtube.com/watch?v=4UwqyMCr_7c maar ik betwijfel of je dan begrijpt waar me
ijn mening van daan komt, maar ik hoop het in ieder geval een beetje. wel helemaal afkijken he:)
Lieve schat, Totilas en Edward hebben voor zover ik weet nooit bij Sjef of Anky getraind.
Die zeikfilmpjes over rollkur op YouTube, word ik ook een beetje moe van... 9 van de 10 filmpjes zijn gemaakt door 11-jarige pennymeisjes die denken iets van dressuur te weten, maar eigenlijk maar 1x per week een uurtje rondhobbelen op een 28-jarig manegepaard.
Kijk dan ook eens;
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Maar zo te horen heb jij er veel verstand van, heb je alle trainingen van Anky uitvoerig bekeken en een mening erover gevormd, dat je gelijk de conclusie kunt trekken dat die schoftblessure van LDR komt.