Echwel schreef:Met wat een gemak neemt men de mensen in de maling, niet iedereen houdt van dieren moeten die mensen dan overlast hebben....niet te gloven hoe gemakklijk hier wordt gedaan
Met net zoveel gemak vertellen de klagers je op een zeer asociale manier dat ze het niet met die poep eens zijn.
Ik ben nog niet 1 persoon tegen gekomen die het normaal kon zeggen. Ze gaan meteen staan schreeuwen, bonken op ramen, asociale gebaren maken en dreigen. En als ik dan zeg dat ik na de rit altijd even terug ga met de auto om het op te ruimen en zelfs mee te nemen dan blijven ze gewoon door me heen schreeuwen. Om mijn goede humeur te bewaren moet ik dan wel dingen zeggen als paardeieren, of even heel dicht op ze gaan staan met mijn paard om ze rustig te krijgen en in te laten zien dat het geen paard is waar je even vanaf kunt stappen omdat je er anders niet meer op komt, want als ik via hun tuinhek weer op mijn paard klim worden ze nog bozer. (niet dat ze echt rustiger worden maar wel bang en daardoor minder agressief, tot nu toe was iedere klager die ik tegenkwam altijd bang voor mijn paard wat ook weer wat zegt natuurlijk)
Gelukkig zijn er ook nog mensen die niks zeggen en als ik dan met de auto de poep kom halen naar buiten komen om me netjes te bedanken en een pluim te geven voor dat ik terug ben gekomen om het op te ruimen. Dat is juist wel weer leuk
De eerst volgende die klaagt ga ik vragen of hij/zij ook een kat heeft