Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MelanieB schreef:JessicaD88 schreef:Nou ik moet zeggen dat ik het juist erg laag vond van hemzélf dat hij wilde stoppen met rijden op Utasha. Vooral dat je dat dan direct naar buiten brengt, als je al twijfelt, bespreek dat dan met de eigenaren. Pas als je het zeker weet breng het dan naar buiten. Dát is pas netjes.
Beetje pot verwijt de ketel gedrag hier.
Zeker nog nooit gehoord van Emotie, of emotie met frustratie gevoeld?
JessicaD88 schreef:Nou ik moet zeggen dat ik het juist erg laag vond van hemzélf dat hij wilde stoppen met rijden op Utasha. Vooral dat je dat dan direct naar buiten brengt, als je al twijfelt, bespreek dat dan met de eigenaren. Pas als je het zeker weet breng het dan naar buiten. Dát is pas netjes.
Beetje pot verwijt de ketel gedrag hier.
schoentje schreef:het is het recht van een eigenaar, in dit geval SFN, om een paard naar een andere ruiter te brengen.
Ze hebben ook altijd aangegeven de sterkst mogelijke combinaties te willen maken. Utascha heeft nooit eerder onder een andere ruiter gelopen, ik begrijp dus wel dat ze nieuwsgierig zijn of er nog betere prestaties onder een andere ruiter uit kunnen komen. De individuele prestaties op internationale kampioenschappen vielen onder Eric nou eenmaal een beetje tegen.
Maar ik begrijp goed dat het erg zuur is en we kennen natuurlijk de inside information niet. Eric is een geweldige ruiter en hij brengt vast wel weer een ander paard naar het hoogste nivo, want daar is ie steengoed in.
Citaat:De ruiter was zelf behoorlijk geëmotioneerd over de val. "Ik overweeg om nu een punt achter mijn carrière als springruiter te zetten. Ik ga daar thuis serieus over nadenken. Dat heeft niets met Utascha te maken, die in mijn ogen één van de beste paarden ter wereld is, maar alles met het gevoel dat ik nu heb", aldus Van der Vleuten.
mimeslosydy schreef:Utascha weg bij Eric!!wat een rotstreek...
Aieshja schreef:Ik vind het maar vaag, kan me niet voorstellen dat de eigenaar hier meer over heeft gecommuniceerd met Eric.
Maar ik snap wel dat de eigenaren ook wel nieuwsgierig zijn wat het paard doet onder een andere ruiter, ze hebben er al het recht toe.
En tuurlijk, het was mooier uitgekomen voor Eric als ze hiermee hadden gewacht tot na de Olympische Spelen. Jammer genoeg is het leven zo als je paarden rijdt voor andere, je bent tot een zeker punt toch afhankelijk van ze.
easygoing schreef:Aieshja schreef:Ik vind het maar vaag, kan me niet voorstellen dat de eigenaar hier meer over heeft gecommuniceerd met Eric.
Maar ik snap wel dat de eigenaren ook wel nieuwsgierig zijn wat het paard doet onder een andere ruiter, ze hebben er al het recht toe.
En tuurlijk, het was mooier uitgekomen voor Eric als ze hiermee hadden gewacht tot na de Olympische Spelen. Jammer genoeg is het leven zo als je paarden rijdt voor andere, je bent tot een zeker punt toch afhankelijk van ze.
Dan hebben ze wel een behoorlijk verkeerd gevoel van timing.
Maar even wat anders. Hier las ik dat de combinaties voor 1 januari 2012 gekwalificeerd moeten zijn voor Londen en dus vraag ik me ineens behoorlijk af wat Anky gaat doen dan. Iemand suggesties?
Aieshja schreef:Misschien is het in hun ogen geen verkeerde timing en willen ze Eric en Utascha niet op de olympische zien, voor Eric is de timing natuurlijk meer dan verkeerd.
Het is en blijft jammer.
Mousmous schreef:JessicaD88, ben het helemaal met je eens.
SFN zit niet op uitspraken als 'ik ga nooit meer op dat paard' te wachten. Zo heeft hij het dacht ik ook nog gezegd.
Emotie van het moment of niet, je moet je mond houden over het product van je werkgever. Tenzij je positieve dingen te melden hebt.