Reactie Eric

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Donkerblauw schreef:besita schreef:zo heeft Jeroen een opvolger als Simon verkocht is![]()
dat "voorlopig " zal wel een mooi excuus zijn om het paard uit te testen en kijken of de klik er is
ik vind het zoooooooooo ontzettend jammer voor Eric , heeft zoveel werk en vertrouwen in die merrie gestopt om haar tot dit topniveau te brengen en dan wordt je na een valpartij - die tenslotte aan iedereen kan overkomen - aan de kant geschoven , althans zo komt het over bij mij
Sluit mij hier helemaal bij aan.
Ketaki schreef:Anne_GTI schreef:Puur speculatie van mijn kant: Simon wordt eerdaags verkocht en Utasha moet met Jeroen naar London?
en waarom denk je dat simon eerdaags verkocht wordt?
_San87_ schreef:In de Tubantia van afgelopen zaterdag stond een 'interview' met Jeroen over het feit dat hij Utascha op stal heeft en de speculaties over een verkoop van Simon.
Hij zei het niet met zoveel woorden, eigenlijk zei Jeroen het helemaal niet, maar het kwam op mij over alsof Simon binnenkort toch verkocht gaat worden en hij dan Utascha overneemt.
Ketaki schreef:_San87_ schreef:In de Tubantia van afgelopen zaterdag stond een 'interview' met Jeroen over het feit dat hij Utascha op stal heeft en de speculaties over een verkoop van Simon.
Hij zei het niet met zoveel woorden, eigenlijk zei Jeroen het helemaal niet, maar het kwam op mij over alsof Simon binnenkort toch verkocht gaat worden en hij dan Utascha overneemt.
oke, dat is dan wel heel zuur.
en denk ook dat we indd dan het verhaal als rath/totilas binnen de springring krijgen