Olympische vlam wakkert weer aan bij Anky van Grunsven

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

smeetjoew

Re: Olympische vlam wakkert weer aan bij Anky van Grunsven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 19:33

Zo die ouwe Salinero heeft gewoon nog een pak op z'n donder gekregen het afgelopen jaar :D Ben benieuwd wat de Olympische Spelen gaan brengen volgend jaar!

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 20:46

Moeilijke keuze voor Anky. Snap wel dat Sjef het wel ziet zitten en begrijp de smaak van overwinning ook wel, maar als je A zegt moet je ook B zeggen en kun je niet meer terug. Als Salinero nu aangeeft dat hij het kan en er zin in heeft, waarom niet. Een zilveren plak is natuurlijk ook fantastisch, snap niet dat dat opeens niet goed genoeg zou zijn.

En Upido zien we vast wel, als de tijd rijp is.

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 07:12

Upido komt heus wel in de ring. En ik kan alleen maar waarderen dat ze er alle tijd voor neemt. Waarom overhaast de ring in???
Daarom begrijp ik sommige reacties hier ook niet over Upido, Anky rijdt haar paarden niet om ongeduldige Bokt mutsen te plezieren hoor. Ze traint ze rustig naar het door haar gewenste niveau. En zij is met haar enorme staat van dienst uitstekend in staat om te bepalen wanneer Upido klaar is voor de wedstrijdring.

manubres

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 18:32

Maar ookal is Upido er klaar voor, ze heeft zelf gezegd dat wedstrijdritme heel belangrijk is....dus ze zal er binnenkort toch mee moeten gaan starten als ze zich voor de Olympische Spelen wil kwalificeren denk ik.

manubres

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 18:44

Misschien wil ze zo de druk van Upido wel afhalen. Iedereen heeft nu alle zinnen op Upido gezet, maar nu ze zegt met Salinero naar de OS te gaan verlegd ze hiermee de aandacht.......