Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roxxiejj schreef:GOED opgelet!!![]()
Paard waar Herman op zat is mijn paard (Nitro) en geloof me, het beestje is zo betrouwbaar als maar kan!!
Helaas werd ie opgejaagd door de cameraman en de geluidsman, die de bak in renden toen de paarden achterin stapten.
Ik heb nog 10 x gezegd dat ze gewoon ff vastgehouden moesten worden, maar nee, meneer 'kon dat beestje wel ff temmen'
Ze wilden inderdaad beiden geen cap op, nee, want dat stond niet mooi op tv![]()
Overigens werd dit op woensdag opgenomen en zat Chef maandagavond al open en breed op te scheppen dat ie, als ze hem al ooit zo gek konden krijgen om ooit op een paard te stappen, hij ons wel ff zou laten zien hoe dat moest. Want zo moeilijk was dat toch niet??
Heb echt doodsangsten uitgestaan toen hij ging zitten. Zag Nitro denken van 'WHAAAAATTT doen jullie mij AAAANNN!!!
![]()
'
Bonnelover schreef:Ja en beiden geen cap opKan me hier boos over maken, aangezien er ook veel kids zijn die hier naar kijken.
Had veel vervelender kunnen aflopen, gelukkig geen gewonden.
Rhodos schreef:En dan is dierenwelzijn tegenwoordig hot-item...Aan alle kanten onverantwoord.
Eva_D schreef:Toch denk ik ook dat ze het een beetje erom doen hoor (de film crew)
want ik vind het erg verdacht dat er ALTIJD iets gebeurd als ik een BNer op een paard zie (kan ook aan mij liggen xD) Paris viel eraf, bij dat OhOh Cherso gingen die haflingers er ook vandoor ect ect.
Kijkcijfers? Vind t erg toevallig.
liekensancho schreef:Dat er niemand in de bak rond liep om de paarden te grijpen in geval van.. euh ja, dit zou plaats vinden, vond ik wel enigszins verbazingwekkend. Ik denk dat mensen die verstand van dieren hebben, de mensen die géén of te weinig verstand van dieren hebben, de verantwoording anders moeten gaan nemen of genomen moesten hebben.