Herman Blijker valt van paard in "Ushi & The Family"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

WinSel

Re: Herman Blijker valt van paard in "Ushi & The Family"

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 20:04

Van te voren worden er toch wel afspraken gemaakt lijkt me ?

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 20:06

Ja neem aan van wel, maar misschien zijn die niet nagekomen? En hebben ze het dus tóch gedaan?

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 20:09

Roxxiejj schreef:
GOED opgelet!! _/-\o_

Paard waar Herman op zat is mijn paard (Nitro) en geloof me, het beestje is zo betrouwbaar als maar kan!! :=
Helaas werd ie opgejaagd door de cameraman en de geluidsman, die de bak in renden toen de paarden achterin stapten.
Ik heb nog 10 x gezegd dat ze gewoon ff vastgehouden moesten worden, maar nee, meneer 'kon dat beestje wel ff temmen' :')

Ze wilden inderdaad beiden geen cap op, nee, want dat stond niet mooi op tv :=

Overigens werd dit op woensdag opgenomen en zat Chef maandagavond al open en breed op te scheppen dat ie, als ze hem al ooit zo gek konden krijgen om ooit op een paard te stappen, hij ons wel ff zou laten zien hoe dat moest. Want zo moeilijk was dat toch niet??

Heb echt doodsangsten uitgestaan toen hij ging zitten := . Zag Nitro denken van 'WHAAAAATTT doen jullie mij AAAANNN!!! :oo :( '

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 20:12

Dus zulke duidelijke afspraken waren er niet gemaakt..

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 20:13

Bonnelover schreef:
Ja en beiden geen cap op :( Kan me hier boos over maken, aangezien er ook veel kids zijn die hier naar kijken.
Had veel vervelender kunnen aflopen, gelukkig geen gewonden.

Idd lekker voorbeeld, maar voor ook gewoon dom. Daarnaast laat het weer goed zien dat "even" op een paard gaan zitten en "rijden" niet zo goed idee is als je niet ervaren bent met paarden. En dan nog een camera ploeg die er achteraan gaat....

Niet mooi staan voor tv nee misschien niet, maar voor het zelfde geld had tie met z'n kop vol op de grond gelegen.

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 20:14

Broccoli schreef:

ze wilden zelf geen cap op en niet vastgehouden worden, dan is het eigen schuld dikke bult hoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 20:16

Ik snap persoonlijk niet zo goed waarom je er aan mee werkt, als het zo moet. Wat als een de nek had gebroken, dan blijft het de verantwoording van de eigenaar, diens paard ook al zitten er andere volwassenen op. Wil je toch niet mee zitten lijkt me. Ik lees dat het ene paard op de poetsplaats al onrustig was en waarom die mensen met apparatuur er achter aan laten rennen. Al met al een onverantwoord stukje televisie.

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 20:17

En dan is dierenwelzijn tegenwoordig hot-item... :n Aan alle kanten onverantwoord.

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 20:18

Miepie77 schreef:
Broccoli schreef:

ze wilden zelf geen cap op en niet vastgehouden worden, dan is het eigen schuld dikke bult hoor

Vind ik ook hoor. Maar dit ging eigenlijk over het gedrag van de camera- en geluidscrew.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 20:19

Rhodos schreef:
En dan is dierenwelzijn tegenwoordig hot-item... :n Aan alle kanten onverantwoord.

Ik was al afgehaakt, wanneer men mij had gevraagd of er 120 kilo stuiterend gewicht op mijn paard mocht plaats nemen. Volgens mij heeft hij zich ook nog vriendelijk ingeschaald, want volgens mij weegt hij wel wat meer dan 120 kilo :')

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 20:19

Rhodos schreef:

idd bij ons op stal was Herman niet eens op t paard gekomen, wij hebben een max van 90 kg op stal :Y)

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 20:21

OMG wie gaat er nou voor de 1x zonder cap en iemand ernaast rijden 8)7
Ik zou Herman er zowiezo niet oplaten .... :')
Echt gestoord |o

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 20:24

Toch denk ik ook dat ze het een beetje erom doen hoor (de film crew)
want ik vind het erg verdacht dat er ALTIJD iets gebeurd als ik een BNer op een paard zie (kan ook aan mij liggen xD) Paris viel eraf, bij dat OhOh Cherso gingen die haflingers er ook vandoor ect ect.
Kijkcijfers? Vind t erg toevallig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 20:26

Lekker dom zou dat van ze zijn. Want mocht er iets gebeuren dan is de eigenaar van dat paard aansprakelijk. Vooral als de eigenaar ook dit alles toe laat.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-10-11 20:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 20:27

Heb je misschien wel gelijk in. Maar dan zou een cap juist belangrijk moeten zijn..

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 20:29

Eva_D schreef:
Toch denk ik ook dat ze het een beetje erom doen hoor (de film crew)
want ik vind het erg verdacht dat er ALTIJD iets gebeurd als ik een BNer op een paard zie (kan ook aan mij liggen xD) Paris viel eraf, bij dat OhOh Cherso gingen die haflingers er ook vandoor ect ect.
Kijkcijfers? Vind t erg toevallig.

Tuurljk. Cappie op en vastgehouden worden is suffe tv.

liekensancho

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 23:15

Waarom zou een paard dat gewicht niet kunnen dragen om een klein stukje film te schieten... Ik kan nergens iets vinden of Herman nog last had van de smak of Wendy. Cap of niet, dit was niet de bedoeling. Stoere praatjes vooraf horen bij het persoon Herman :-), zijn imago.. dat is gewoon zo gespeeld en dat moeten mensen snappen. Dat er niemand in de bak rond liep om de paarden te grijpen in geval van.. euh ja, dit zou plaats vinden, vond ik wel enigszins verbazingwekkend. Ik denk dat mensen die verstand van dieren hebben, de mensen die géén of te weinig verstand van dieren hebben, de verantwoording anders moeten gaan nemen of genomen moesten hebben.

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 13:48

Och jongens... hoe lang doorzeuren over hoe het zou moeten.... Het is al gebeurd er is niemand dood, beetje spierpijn. Klaaaar!
En ik roep ook weleens tegen mijn paard dat ze naar de FEBO gaat als ze niet luistert en dan is ze meteen braaf :D

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 13:51

liekensancho schreef:
Dat er niemand in de bak rond liep om de paarden te grijpen in geval van.. euh ja, dit zou plaats vinden, vond ik wel enigszins verbazingwekkend. Ik denk dat mensen die verstand van dieren hebben, de mensen die géén of te weinig verstand van dieren hebben, de verantwoording anders moeten gaan nemen of genomen moesten hebben.

Ja, want als je paard er ineens tussenuit spuit, opgejaagd door de cameraman, spring je er echt voor of tussen om hem vast te grijpen... Levensmoe? :')

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 13:55

boeie, wat een punt word er gemaakt.. dom van ze, eigen schuld.. klaar. mooie tv.

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 14:00

pinuts schreef:
dom van ze, eigen schuld.. klaar. mooie tv.

Jaaa! Das altijd de mooiste tv... als je vantevoren ziet dat het verkeerd gaat :D Dat heet leedvermaak! _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 14:02

Ik vond het zeer grappig! haha kon er wel om lachen!!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 14:04

Ik erger me al tijden aan het reclamefilmpje, waarin je ze inderdaad van het paard ziet sodemieteren.
Wat ongelofelijk onverantwoord zeg, zomaar de paarden in zo'n setting zetten zonder eerst met een ervaren ruiter óf in ieder geval iemand die meeloopt met het paard :x Dan ook nog eens zonder cap, en een hoop paniek en niemand die ingrijpt ?! Ik kan er met mijn hoofd niet bij :n

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 14:17

Oeh wat is bokt weer heeeeeeeeerlijk bezig :')

Als het echt een hot item was geworden, dan hadden ze het in april al wel gemeld, aangezien het toen al was opgenomen. Heeft een van beiden ervoor in het ziekenhuis gelegen? Nee.
Heel kinderachtig dat mensen 'de eigenaar van het paard' vreemd gaan aankijken. Waren jullie erbij? Nee. Niemand weet wat er is gebeurd, behalve de mensen die erbij waren.
Dus oordeel niet voordat je weet wat er daadwerkelijk is gebeurd...

Het wordt goeie tv. Waarschijnlijk gaan we dit nog jaren terugzien op 'Laat ze maar lachen' en dat soort programma's.

Vind ervan wat je wil, mijn paard heeft er niets van overgehouden :n

edit: grappig dat in de titel alleen Herman genoemd wordt, terwijl Wendy er harder af smakt...

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 14:23

Ik denk dat de gezondheid van Wendy en Herman minder boeiend is dan de paarden die er aan mee hebben gedaan. Zíj kiezen er zelf voor, in tegen stelling tot de paarden. Eerder zag ik dat er werd genoemd dat Wendy en Herman per se geen cap wilde of vast gehouden wilde worden en de cameraman de paarden opjoeg, maar waar blijf je als eigenaar dan? Je bent er volgens mij toch echt zelf bij en je hebt zelf het laatste woord over wel/niet met cap rijden en het paard bekend maken met de camera's etc. Ik kan er gewoon écht niet met mijn hoofd bij.