Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
petraaken schreef:Rieky zal toch heus wel eens een periode hebben dat er geen of erg weinig wedstrijden worden gereden (neem aan dat de winter een kalmere periode is) dus ik denk dat het al bij al wel zal meevallen.
petraaken schreef:Hier ben ik het helemaal mee eens.Volgens mij moeten de ouders toch eerst akkoord gaan dat hun kinderen aan dit programma deelnemen. Zou er eerlijk gezegd niet over denken om mijn kind aan zo'n programma te laten deelnemen. Veel zal uit zijn verband getrokken worden door knip en plakwerk (of het moet live zijn) dus redelijk sensatie gericht zijn. Zijn ouders zijn misschien ook van mening dat ze hem liever tegen zijn zijn meesleuren op wedstrijd dan dat hij thuis bij familie en vrienden moet verblijven en dan eerder kattekwaad aanvangt. En van helpen in de stallen gaat hij niet dood. Wordt hij alleen maar sterk van en hij weet dan tenminste dat niet alles vanzelf komt aanwaaien. Wie een eigen zaak heeft en dan vooral eentje waar er dieren verblijven kunnen nu eenmaal niet de deur zomaar achter zich dichttrekken om te gaan stappen.

op een zilveren dienblad zoals een Nitendo DS
PhiaBink schreef:Vrienden kan je kiezen, familie krijg je gratis bij je geboorte!. Jammer dat de ooievaar Bill in het verkeerde bedje heeft gelegd.![]()
Er zijn zat bedrijven, waarvan de eigenaar hopen dat 1 of alle kinderen ook daar gaan werken en later de boel overnemen. Helaas maakt de ooievaar wel eens een vautje.
cissy schreef:PhiaBink schreef:Vrienden kan je kiezen, familie krijg je gratis bij je geboorte!. Jammer dat de ooievaar Bill in het verkeerde bedje heeft gelegd.![]()
Er zijn zat bedrijven, waarvan de eigenaar hopen dat 1 of alle kinderen ook daar gaan werken en later de boel overnemen. Helaas maakt de ooievaar wel eens een vautje.
dat is dan dezelfde domme ooievaar die mij ook in een verkeerd bedje heeft gedropt!

Citaat:...en ook nog eens mee moet naar wedstrijden.
Ze waren wel lang bezig met die opnames!