Rieky Young op tv bij "Het zullen je ouders maar zijn"

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

RoyWiertz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 13:59

Kan het wel begrijpen maar ik vind het respectloos naar zijn ouders toe.

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 13:59

petraaken schreef:
Rieky zal toch heus wel eens een periode hebben dat er geen of erg weinig wedstrijden worden gereden (neem aan dat de winter een kalmere periode is) dus ik denk dat het al bij al wel zal meevallen.

Daarvoor is het programma lijkt me, om een beeld te schetsen over hoe erg het wel of niet is. Lijkt me best zinnig om dat af te wachten voordat wij hier aan gaan nemen of het mee valt of niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 14:04

petraaken schreef:
Volgens mij moeten de ouders toch eerst akkoord gaan dat hun kinderen aan dit programma deelnemen. Zou er eerlijk gezegd niet over denken om mijn kind aan zo'n programma te laten deelnemen. Veel zal uit zijn verband getrokken worden door knip en plakwerk (of het moet live zijn) dus redelijk sensatie gericht zijn. Zijn ouders zijn misschien ook van mening dat ze hem liever tegen zijn zijn meesleuren op wedstrijd dan dat hij thuis bij familie en vrienden moet verblijven en dan eerder kattekwaad aanvangt. En van helpen in de stallen gaat hij niet dood. Wordt hij alleen maar sterk van en hij weet dan tenminste dat niet alles vanzelf komt aanwaaien. Wie een eigen zaak heeft en dan vooral eentje waar er dieren verblijven kunnen nu eenmaal niet de deur zomaar achter zich dichttrekken om te gaan stappen.
Hier ben ik het helemaal mee eens.
Het lijkt me toch zeer waarschijnlijk dat je als ouder(s) toestemming moet geven om aan zo'n programma mee te doen.
Helemaal als het kind minderjarig is.
Die toestemming kan ik me bij haar niet zo goed voorstellen, maar ik denk dat ze er wel over nagedacht heeft en er misschien ook voordelen aan zitten.

paafke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 14:07

Toevallig zag ik gisteren het beginnetje van dit programma en zag bij de intro al Rieky voorbij komen. Ik ga wel even kijken naar het programma volgende week...

Eilatan

Re: Rieky Young op tv bij "Het zullen je ouders maar zijn"

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 14:10

Ik ben wel benieuwd, ga wel kijken denk ik :)

Eerste wat ik wel denk: Wat een verwend rotjoch dat ie daar over klaagt :roll:
Hij moet in de stallen werken, gut gut wat erg, ik moest het hele huishouden doen. Op je 16de mag je ook best wel even mee werken, ja.

Ik zou zeggen, laat hem meteen mee doen aan puberruil, bij een gezin wat geen cent te makken heeft en iedereen moet werken om eten op tafel te krijgen. Dan piept ie wel anders

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 14:15

Die Bill ook zo'n a-typische cowboy naam :+
Wedden dat hij een paardenminnend meisje aan de haak slaat }>
Keus zat wat er rond loopt :j *D

Sorry hoor, maar idd je zal maar ouders hebben die hun kop groen sminken dáár durf je pas niet
mee over straat.
Dus Billy Boy; wees ff trots op wat je ouders bereikt hebben en jou tussendoor ook nog proberen op te
voeden.
Goed hoor dat Bill stallen "moet of mag" uitmesten niet alles krijgt men vanzelf 8-) op een zilveren dienblad zoals een Nitendo DS 8-) :7

danique1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 14:25

ik ga zeker kijken :D ben benieuwd.
Ik zie het voor me dat hij een meid krijgt die ook van paarden houd.
Maar zielig voor hem dat hij moet doen wat hem totaal niet ligt ;)

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 14:31

Ik ga ook zeker kijken, zie Bill nog in zn mini-Wranglertje met dito laarsjes en mini Stetson door de stallen wandelen, leuk om te zien hoe hij nu is uitgegroeid.

Hij heeft echt van alle kanten paardensportgenen meegekregen maar blijkbaar zelf geen interesse? Das nou jammer.... Echt de hele familie van Osch zit in de paarden, ikke jaloers....

Jodyy93

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 14:32

Kan megoed voorstellen, dat je op die leeftijd toch lekker wil doen wat je zelf wilt, als je al geen huiswerk hoeft te doen of naar je bijbaantje moet. maar nee dan moet je dus helpen in het bedrijfje wat je ouders hebben en waar jij je helemaal niet in intresseert. maar ben benieuwd ga maandag zeker kijken! mij lijkt het iig geen straf! haha

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 14:37

Vrienden kan je kiezen, familie krijg je gratis bij je geboorte!. Jammer dat de ooievaar Bill in het verkeerde bedje heeft gelegd. :+
Er zijn zat bedrijven, waarvan de eigenaar hopen dat 1 of alle kinderen ook daar gaan werken en later de boel overnemen. Helaas maakt de ooievaar wel eens een vautje.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 14:38

PhiaBink schreef:
Vrienden kan je kiezen, familie krijg je gratis bij je geboorte!. Jammer dat de ooievaar Bill in het verkeerde bedje heeft gelegd. :+
Er zijn zat bedrijven, waarvan de eigenaar hopen dat 1 of alle kinderen ook daar gaan werken en later de boel overnemen. Helaas maakt de ooievaar wel eens een vautje.

dat is dan dezelfde domme ooievaar die mij ook in een verkeerd bedje heeft gedropt!

Elliebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 14:51

cissy schreef:
PhiaBink schreef:

dat is dan dezelfde domme ooievaar die mij ook in een verkeerd bedje heeft gedropt!

:') +:)+

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:01

Ik vind dat het inlevingsvermogen van sommigen hier ver te zoeken is..

Hoe zou jij het vinden als je paps profvoetballer was en jij je daar totaal niet voor interesseerde maar wel heel veel van je vrije tijd in het aanschoppen van ballen/ballen uit de tuin van de buren vissen moest steken? :') :D
Menig voetballiefhebbend kereltje zou stikjaloers op je zijn terwijl jij niets liever wil dan gewone puberdingen doen..

Het klinkt interessant, maar even kijken of ik voor de buis ga hangen..

catalyst1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:04

Ach,het is vast niet erger dan het filmpje wat ik vandaag op FB langs zag komen van Rieky.Tja,ik rij ook veel wedstrijden,maar mijn kids ( 11,tweeling) blijven dan lekker thuis met paps.Ik zie Bill trouwens lang niet ieder weekend op wedstrijd hoor,volgens mij blijft hij ook vaak bij oma die ook meehelpt met opvoeden,net zoals bij Rieky vroeger.Ik ga trouwens wel kijken,ben toch wel nieuwsgierig.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:11

catalyst1 schreef:
Ach,het is vast niet erger dan het filmpje wat ik vandaag op FB langs zag komen van Rieky.

Die heb ik ook gezien! _O-

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:12

Citaat:
...en ook nog eens mee moet naar wedstrijden.

Ik heb hem alleen die keer gezien tijdens de opnamen in Oirschot, dus elke wedstrijd mee? Ik vroeg me toen inderdaad af wat H-J Smits daar deed! Hij flipte nogal van de stof daar, z'n glanzende haar werd dof :D Ze waren wel lang bezig met die opnames!

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:28

Wat leuk, een onderwerp wat ons allemaal aanspreekt maar in wezen is dit toch niet anders dan die kids die elk weekend met ma en d'r koningspoedels op stap moesten? Kan me helemaal voorstellen dat je "die stomme beesten" helemaal zat bent als het de hobby van je ouders is die zoveel van jouw tijd in beslag neemt en dat je, zeker op die leeftijd, graag andere dingen doet.
Ik ben het met iedereen eens dat werken voor je geld helemaal niet slecht is, maar "altijd" omdat je ouders een bedrijf hebben, lijkt me teveel van het goede, zeker als je 16 bent. Dan wil je gewoon een bijbaantje, naast je school, voor een aantal uur per week om wat te verdienen. Als je na je opleiding full time in dienst treedt is het wat anders.

Overigens: ik heb me zeer vermaakt met de uitzendingen over de goblins, die ik de laatste jaren regelmatig ben tegengekomen op de Elf Fantasy Fair en het Castlefest, waar het LARPEN tijdens dat soort evenementen inderdaad een way of life is. Die uitzending van die pagan vader, die zanger/muzikant van Omnia, was ook leuk Omnia maakt goede muziek die blijkbaar en tegen de verwachting in, ook aansloeg bij de klasgenoten van de klagende zoon en dochter.

nononsense

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:31

Tja, ouder zijn betekent ook : leuke dingen doen met je kind (en dan bedoel ik ; wat voor het kind leuk is).
En ik vrees dat zijn ouders daar niet echt tijd voor maken.

Ivana22

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:42

ik ben benieuwd...

ben ook wel benieuwd wie haar zoon is.. Heb hem nog nooit gezien op de wedstrijden volgens mij :D

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:44

Ik ben benieuwd. kom zelf uit vorstenbosch dus ken 'm ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:47

Ik ga kijken :D

HeleenM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:51

RoyWiertz schreef:
Kan het wel begrijpen maar ik vind het respectloos naar zijn ouders toe.

respectloos? hij doet liever andere dingen in z'n vrije tijd, zou ik ook willen als ik niet van paarden houd

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:56

Citaat:
Die Bill ook zo'n a-typische cowboy naam :+

D'r andere zoon heet Ross :P

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 17:00

Cowboy Billy :+

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 17:45

Illusion schreef: