ik verdedig mezelf alleen
ik laat echt nix bij me paard doen
wat schadelijk is en jij reageert
alsof we vet ernstig bezig zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cassidy schreef:IK snap het niet: als een filmploeg een shet roze verft is het ineens goed.
Maar ik kan me ook nog een foto herinneren van een Quarter die geschilderd was in de kleuren en het motief van de Amerikaanse vlag (en die foto's hebben hier ook op bokt gestaan) met onschadelijke verf, en toen kreeg degene heel bokt over zich heen met opmerkingen als "dierenbeul" en "zoiets doe je niet".....
Gaan we hier met twee maten meten? Ik vind het persoonlijk echt geen gezicht.
Cassidy schreef:IK snap het niet: als een filmploeg een shet roze verft is het ineens goed.
Maar ik kan me ook nog een foto herinneren van een Quarter die geschilderd was in de kleuren en het motief van de Amerikaanse vlag (en die foto's hebben hier ook op bokt gestaan) met onschadelijke verf, en toen kreeg degene heel bokt over zich heen met opmerkingen als "dierenbeul" en "zoiets doe je niet".....
Gaan we hier met twee maten meten? Ik vind het persoonlijk echt geen gezicht.
Replay_81 schreef:Nou, ik heb wel eens meegereden met de "smurfencarroussel" (ja, ik zag er dus echt uit als een smurf ja!!!) en dat vond ik echt niet erg hoor!!!
Whahaha, ik vind het wel grappig die pony! Als de eigenaren zeggen dat het beestje er helemaal geen last van heeft gehad................