Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NatasjavE schreef:[***] schreef:Ik snap niet wat die Pascal hier weer in het topic doet. Vind er echt niks aan. Niet qua exterieur en al helemaal niet qua beweging en in de sport heeft hij ook niks laten zien.
Ik denk niet dat er nog een goede hengst van Elegant komt en dat hoeft ook niet want met ruim 600 nakomelingen is zijn invloed groot genoeg.
Op zich snap ik wel wat hij in het topic doet, tis tenslotte een nakomeling van Elegant.
Maar Elegant is blijkbaar inderdaad wat jij aangeeft, een merriemaker.
Dat geeft niet, Doruto was ook een merriemaker.
[***] schreef:Ik snap niet wat die Pascal hier weer in het topic doet.
Winette schreef:[***] schreef:Ik snap niet wat die Pascal hier weer in het topic doet.
Ik heb hem er ook niet voor jou in gezet dus trek het je niet aan joh, ik wil je overigens best wel even uitleggen wat hij in het topic doet: Het is een Elegant zoon![]()
Pascal is op zijn 12e zadelmak gemaakt en werd zover ik weet sinds vorig jaar in het Z uitgebracht, geen idee hoe het er nu voor staat.
Winette schreef:[***] schreef:Ik snap niet wat die Pascal hier weer in het topic doet.
Ik heb hem er ook niet voor jou in gezet dus trek het je niet aan joh, ik wil je overigens best wel even uitleggen wat hij in het topic doet: Het is een Elegant zoon![]()
Pascal is op zijn 12e zadelmak gemaakt en werd zover ik weet sinds vorig jaar in het Z uitgebracht, geen idee hoe het er nu voor staat.
stoffel schreef:Winette schreef:Ik vind het wel de moeite waard, prima toch? Het ging overigens over het feit dat zijn mannelijke nakomelingen schaars waren, vandaar.
de goede mannelijke nakomelingen van Elegant zijn schaars.
dat blijkt ook wel als je kijkt naar welke hier genoemt worden.