Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xxMaxx schreef:Nou wordt het een spannend topic! Ben inderdaad benieuwd of ze kan onderbouwen waarom dit niet waar zou zijn. Met uitleg? Als het een geloofwaardig verhaal is dan bied ik mijn excuses aan maar zolang ze nog geen feitelijke argumenten heeft gegeven ga ik mee met iedereen.
BraveSpots schreef:Ik vraag me af hoe deze dame haar activiteiten als 'activiste' nog verkocht krijgt met dit soort berichtgeving?
Tendance schreef:xxMaxx schreef:Nou wordt het een spannend topic! Ben inderdaad benieuwd of ze kan onderbouwen waarom dit niet waar zou zijn. Met uitleg? Als het een geloofwaardig verhaal is dan bied ik mijn excuses aan maar zolang ze nog geen feitelijke argumenten heeft gegeven ga ik mee met iedereen.
Ik ben niet heel goedgelovig. Als je zowel in Nederland als Belgie bekend staat om je omgang met paarden, dan zal daar toch waarheid in zitten.
noortje61 schreef:Op de site van de BLID staat een update, de vermagerde paarden zouden terug zijn bij de eigenaar, wellicht iemand die ter goeder trouw deze dieren aan de zorg van mevr. M.B had toevertrouwd?
Of waren het " in beslag genomen" paarden heeft mevr.M.B ze " opgeknapt"?
Celiien schreef:Mag ik weten om welke bokker dit dan eigenlijk zou gaan? snap de ballen niet van de 1e pagina's!
gummie schreef:xxMaxx schreef:Je moet niks. Ze wilt laten zien dat de paarden niet vermagerd zijn, maarja. Dat waren niet dr enige huisdieren
10 katten, 2 honden en 3 paarden achterlaten, vermagerd of niet, vind ik persoonlijk al crimineel.