Stal Allure in Waspik door rechtbank failliet verklaard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Uturn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 16:04

Jammer als ze geen doorstart zouden mogen maken.
Heb er zaterdag nog wedstrijd gereden en alles was piekfijn voor elkaar.
Ik wens Janine en haar team veel sterkte en succes.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 19:23

jury schreef:
afgelopen weekend nog wedstrijd gehad. raar idee.

Inderdaad hier 'tzelfde ben er van deze zomer 4x gestart en 1x afgelopen weekend echt naar ik vond 't altijd leuk daar!

CChanell

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 20:30

Ik heb zulke dingen al eerder gehoord, want 4 mensen die daar hebben gestaan staan nu bij ons op stal, dus Stal Allure heeft al vaker problemen gehad :\
maar dit vind ik erg vervelend, want ik had aankomend weekend en nog een wedstrijd deze maand ervoor ingeschreven, dat betekent dus als het niet door gaat ik wel mijn coupons moet terug krijgen, en daar gaat dan de 8 proefjes die ik dan kon rijden |o
hopelijk laten ze het snel weten, want dan kan ik nog naar Werkendam en Waalwijk :P

Sjolvir

Re: Stal Allure in Waspik door rechtbank failliet verklaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 20:35

Heb er dit weekeind ook prettig wedstrijd gereden, was netjes voor elkaar.
(Had er nog nooit gestart.)

Lijkt me heel vervelend als je je paard daar gestald hebt, toch maar afwachten wat er gaat gebeuren.

Amytj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 20:50

Wat naar voor deze mensen. Ik wens ze heel veel sterkte toe in de komende tijd! :n
Vind het wel heel onverwachts ze hadden het zo netjes voor elkaar en net nieuwe bodems..

celano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 14:39

Amytj schreef:
Wat naar voor deze mensen. Ik wens ze heel veel sterkte toe in de komende tijd! :n
Vind het wel heel onverwachts ze hadden het zo netjes voor elkaar en net nieuwe bodems..

Dit is wel een veel menselijker reactie dan de reactie hier 2 boven van iemand die zich druk makt over haar coupons...

xTweetyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 16:46

die coupons komen heus wel terug, vind t wel sneu voor die mensen

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 22:19

Oké, paspoort en KWPN papieren zijn geen eigendomsbewijs. Dus een koopovereenkomst is het enige eigendomsbewijs die je hebt om aan te tonen dat jij de rechtmatige eigenaar bent.
Er zou dus een systeem in het leven geroepen moeten worden waarin eigenaren/paarden geregistreerd staan. Best kostbaar. Waarom dan niet een clausule in de wet opnemen waarin staat dat de naam in het paspoort de eigenaar van het paard is? Ik heb toendertijd het paspoort en de stamboekpapieren opgestuurd naar het KWPN. De naam van de vorige eigenaar is doorgehaald en mijn naam staat er nu in, met een stempel van het KWPN erover heen. Dat zou toch voldoende bewijs moeten kunnen zijn/worden?
Jammer, het was altijd een goede lokatie voor wedstrijden. Naast de deur voor mij, altijd goed georganiseerd en gezellig. Ik hoop dat de wedstrijden blijven doorgaan.

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 22:22

Er zijn plannen voor om te gaan registreren wie de eigenaar van een paard is, en waar het paard of de pony zich op dat moment bevind.
Dus dan moet je ook gaan opgeven op welke stalling je staat, verhuis je (tijdelijk) moet je dat meteen doorgeven.

CChanell

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 10:36

celano schreef:
Amytj schreef:

Dit is wel een veel menselijker reactie dan de reactie hier 2 boven van iemand die zich druk makt over haar coupons...

ooo dus ik ben ineens niet menselijk meer :+
ja, ik maak me wel degelijk druk om mijn coupons ja, want het zijn er 8, de helft van wat wij normaal bestellen, en nog een ding ik vind het ook sneu, maar ja 4 mensen die daar stonden en nu dus bij ons op stal staan zeiden dat dit al vaker was gebeurd, en dat neemt niet weg dat ik het niet sneu vind, maar ik heb al te vaak de verhalen gehoord, dit is niets nieuws hoor...

MissQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 11:35

CasanovaLY schreef:
Amytj schreef:

ooo dus ik ben ineens niet menselijk meer :+
ja, ik maak me wel degelijk druk om mijn coupons ja, want het zijn er 8, de helft van wat wij normaal bestellen, en nog een ding ik vind het ook sneu, maar ja 4 mensen die daar stonden en nu dus bij ons op stal staan zeiden dat dit al vaker was gebeurd, en dat neemt niet weg dat ik het niet sneu vind, maar ik heb al te vaak de verhalen gehoord, dit is niets nieuws hoor...

@CasanovaLY, Verhalen, praatjes en roddels zullen er altijd zijn. Je hoeft je echt geen zorgen te maken over je coupons, maandagavond weten we of de wedstrijden wel of niet doorgaan. Mocht het geval zijn dat de wedstrijden afgelast worden dan kan je je coupons gewoon komen ophalen of je stuurt een aan jezelf geadresseerde envelop (voldoende gefrankeerd) en dan sturen wij je coupons retour.

Antwoorden op vragen over het faillissement zijn er helaas nog niet. Er wordt volop gewerkt aan oplossingen en nieuwe mogelijkheden.
Marcel en Janine worden erg gesterkt door alle positieve en meelevende reacties van alle ruiters en amazones die Stal Allure een warm hart toedragen.

Vooralsnog gaan we uit van een geweldig wedstrijdweekend 10 en 11 september en "Weet dat je altijd welkom bent"
Tot ziens op Stal Allure!
Team Allure

CChanell

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 14:07

@CasanovaLY, Verhalen, praatjes en roddels zullen er altijd zijn. Je hoeft je echt geen zorgen te maken over je coupons, maandagavond weten we of de wedstrijden wel of niet doorgaan. Mocht het geval zijn dat de wedstrijden afgelast worden dan kan je je coupons gewoon komen ophalen of je stuurt een aan jezelf geadresseerde envelop (voldoende gefrankeerd) en dan sturen wij je coupons retour.

Antwoorden op vragen over het faillissement zijn er helaas nog niet. Er wordt volop gewerkt aan oplossingen en nieuwe mogelijkheden.
Marcel en Janine worden erg gesterkt door alle positieve en meelevende reacties van alle ruiters en amazones die Stal Allure een warm hart toedragen.

Vooralsnog gaan we uit van een geweldig wedstrijdweekend 10 en 11 september en "Weet dat je altijd welkom bent"
Tot ziens op Stal Allure!
Team Allure[/quote]

Bedankt voor de nuttige informatie!!! :D
ik weet ook niet beter en 8 coupons zijn aardig wat proefjes waard dus ja, ik vroeg het me wel af :o
ben ook erg blij dat het waarschijnlijk wel gewoon door gaat, want we hadden ook speciaal geen hoefijzers met schroefgaten genomen omdat we dan naar waspik zouden gaan en daarna toch het indoor begon :)
nu maar hopen dus dat de wedstrijden gewoon door gaan, gelukkig hebben we wel al een paar alternatieven gevonden en vind het ook erg fijn om te horen dat we onze coupons terug kunnen krijgen :j
nog veel sterkte!! ;)

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 14:10

CasanovalY: Je had misschien ook zelf even contact met ze kunnen opnemen via telefoon of email i.p.v. lopen mokken op bokt,die mensen hebben nu wel wat anders aan hun hoofd dan zich bezighouden met jou startcoupons!

CChanell

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 14:13

Paddenpad schreef:
CasanovalY: Je had misschien ook zelf even contact met ze kunnen opnemen via telefoon of email i.p.v. lopen mokken op bokt,die mensen hebben nu wel wat anders aan hun hoofd dan zich bezighouden met jou startcoupons!

oo dus ik loop ineens te mokken?? jullie maken serieus echt van een mug een olifant, ik vroeg het me alleen af en ik had helemaal niet gevraagd om antwoord hierop van wie dan ook....
wij hadden allang contact opgenomen, maar op de mail werd niet gereageerd en wij hadden ook iemand gesproken van het secretariaat, maar die wist het ook niet....
je kan het trouwens wel gewoon op een normale manier zeggen, want nou lijkt het net alsof ik 24 uur per dag aan hun kop loop te zeuren om die startcoupons wat totaal niet waar is...
misschien volgende keer nadenken voordat je wat typt en de feiten weten....

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 14:24

CasanovaY: je hebt nu al twee pagina's in beslag genomen in dit topic waarbij jij de aandacht verlegt naar jouw startcoupons en jouw wedstrijden en nu weer dat je expres geen gaten hebt laten maken ivm geplande wedstrijd in de zandbak van Stal Allure en dat komt erg egoIstisch over bij mij,het gaat hier namelijk niet over jou en jou kleine wedstrijdprobleempjes maar over een faillissement!

CChanell

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 14:45

Paddenpad schreef:
CasanovaY: je hebt nu al twee pagina's in beslag genomen in dit topic waarbij jij de aandacht verlegt naar jouw startcoupons en jouw wedstrijden en nu weer dat je expres geen gaten hebt laten maken ivm geplande wedstrijd in de zandbak van Stal Allure en dat komt erg egoIstisch over bij mij,het gaat hier namelijk niet over jou en jou kleine wedstrijdprobleempjes maar over een faillissement!

Dat komt omdat ik gwn respectvol reageer op de reacties die tegen mijn reacties gegeven worden, als niemand tegen mij wat had gezegd had ik uberhaupt maar 1 reactie hier gehad!!!
ik verleg helemaal niet de aandacht op mijn startcoupons, je bent nou dingen aan het uitkramen zonder dat je uberhaupt de feiten weet. Het komt voor jou misschien egoïstisch over, maar dat idee heb ik nooit gehad, ik geef een reactie en ik krijg meteen "honderden" mensen over me heen, je moet is denken voordat je reageerd, ik kan zelf ook wel zien dat het hier om een faillisement gaat, maar ik kan niet eens een keer normaal reageren hier. Dat vind ik trouwens érg sneu. Jammer dat mensen de tijd niet nemen om te kijken wat er aan de hand is voordat ze conclusies trekken. Typisch hoor, heel typisch.

iniedergeval veel sterkte, zoals ik al eerder zei en trouwens dit is geen discussietopic dus je hoeft geen antwoord meer terug van mij te verwachten.

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 17:17

Wat een ontzettend vervelend nieuws. De ruiterweek was echt geweldig en het gaf het idee dat het bedrijf Stal Allure goed en ondernemend op weg was.

Hopelijk vind er een doorgang plaats van de nog geplande wedstrijden en uiteindelijk ook van een doorstart van Stal Allure zelf.

Heel veel sterkte voor Marcel en Janine en alle andere gedupeerden!

Athlete

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 16:42

Gezien de situatie moeten wij helaas de wedstrijd van 10 en 11 september af gelasten. Vooralsnog zal de wedstrijd van 24 en 25 september gewoon doorgang vinden en is er dat weekend ook de gelegenheid om achtergebleven coupons op te halen. Vanzelfsprekend kunnen coupons ook doorgeschoven worden naar het laatste weekend van september, graag via e-mail.

Wij hopen op een ieders begrip.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 16:45

Athete, veel sterkte. Begrijp eigenlijk niet waarom dit op het nieuws van bokt moet.

meredith

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 20:13

kohtje schreef:
Athete, veel sterkte. Begrijp eigenlijk niet waarom dit op het nieuws van bokt moet.

ja, zeer vreemd :O

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 20:16

Wat jammer dat a.s. weekend niet door kan gaan, maar het is meer dan begrijpelijk.

Janine en Marcel: heel veel sterkte de aankomende periode. Hopelijk tot 24 september.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 20:47

kohtje schreef:

ik weet niet hoe het door het team van allure word ervaren natuurlijk, maar ik vind 't een fijn middel en waarom zou het niet in het NIEUWS geplaatst mogen worden?

In ieder geval Janine en de rest van het team nogmaals sterkte en succes en geniet van de wedstrijd die word gehouden op 24/25 september ik overweeg om ook nog maar eens mee te doen het was altijd zo leuk om bij jullie te rijden!

xTweetyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 05:58

mijn ouders zeiden dat t ook in de krant stond, dus mensen kwamen er toch wel achter dat de stalling failliet was.

vind t wel goed dat de wedstrijd toch door gaat, brengt misschien toch wel wat geld op(als alle mensen die in hebben geschreven nog steeds mee willen rijden)

carone

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 21:57