Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Amytj schreef:Wat naar voor deze mensen. Ik wens ze heel veel sterkte toe in de komende tijd!
Vind het wel heel onverwachts ze hadden het zo netjes voor elkaar en net nieuwe bodems..

celano schreef:Amytj schreef:Wat naar voor deze mensen. Ik wens ze heel veel sterkte toe in de komende tijd!
Vind het wel heel onverwachts ze hadden het zo netjes voor elkaar en net nieuwe bodems..
Dit is wel een veel menselijker reactie dan de reactie hier 2 boven van iemand die zich druk makt over haar coupons...
CasanovaLY schreef:Amytj schreef:Wat naar voor deze mensen. Ik wens ze heel veel sterkte toe in de komende tijd!
Dit is wel een veel menselijker reactie dan de reactie hier 2 boven van iemand die zich druk makt over haar coupons...
ooo dus ik ben ineens niet menselijk meer![]()
ja, ik maak me wel degelijk druk om mijn coupons ja, want het zijn er 8, de helft van wat wij normaal bestellen, en nog een ding ik vind het ook sneu, maar ja 4 mensen die daar stonden en nu dus bij ons op stal staan zeiden dat dit al vaker was gebeurd, en dat neemt niet weg dat ik het niet sneu vind, maar ik heb al te vaak de verhalen gehoord, dit is niets nieuws hoor...

Paddenpad schreef:CasanovalY: Je had misschien ook zelf even contact met ze kunnen opnemen via telefoon of email i.p.v. lopen mokken op bokt,die mensen hebben nu wel wat anders aan hun hoofd dan zich bezighouden met jou startcoupons!
Paddenpad schreef:CasanovaY: je hebt nu al twee pagina's in beslag genomen in dit topic waarbij jij de aandacht verlegt naar jouw startcoupons en jouw wedstrijden en nu weer dat je expres geen gaten hebt laten maken ivm geplande wedstrijd in de zandbak van Stal Allure en dat komt erg egoIstisch over bij mij,het gaat hier namelijk niet over jou en jou kleine wedstrijdprobleempjes maar over een faillissement!
kohtje schreef:Athete, veel sterkte. Begrijp eigenlijk niet waarom dit op het nieuws van bokt moet.