ongelovelijk hoe ver mensen willen gaan voor een doel zelfs op de gewone concoursen kun je je paard bijna niet meer alleen laten wat afgunst alwel niet kan doen met mensen bah
Chaos
Geplaatst: 01-09-11 11:16
Pezen doorgesneden. Meerdere paarden? Wat ontzettend misselijkmakend en treurig. Ik moet er niet aan denken wat die paarden stuk voor stuk moeten door staan. Auw.
hier draait mijn maag echt van om wat een walgelijke actie zeg jakks
petraaken
Geplaatst: 01-09-11 12:00
Godallemachtig zeg dit gaat ook mijn petje te boven dat je dit kan doen. concurrentie uitschakelen? Dat ene paard zal maanden moeten revalideren denk ik. Dat je paarden wegkoopt bij de concurrent kan ik nog snappen maar dit.
miepje17
Geplaatst: 01-09-11 12:03
Als je zo sneu bent om zo te moeten winnen! BAH walgelijk zulke mensen die dieren dit aankunnen doen.
Ik hoop voor de dieren en eigenaren dat de paarden goed herstellen en dat als ze erachter komen wie dit gedaan heeft, deze zijn paarden afpakken.. want zo iemand die iemands anders paarden zoveel pijn kan doen is het wat mij betreft niet waard om uberhaupt zelf een paard te nemen!!!
Ondanks verscherpte veiligheidsmaatregelen was het een week later opnieuw raak. Dit keer raakten zes paarden in een ander stalgebouw op dezelfde locatie gewond. Ook bij hen werden de pezen doorgesneden.
Dit bovenstaande deel snap ik alleen niet. Als het bij 1 paard is gebeurt en de veiligheidsmaatregelen zijn aangescherpt, hoe kan 1 persoon dan in een nacht/dag zoiets aanrichten? Heeft dan niemand 1 en dezelfde persoon bij alle 6 de paarden gezien??
Er is dan niemand die oplet wie er naar binnen/buiten gaat?
Hoe en waarom, daar kun je alleen maar over speculeren... Wat een intens laffe daad zeg. Je moet wel heel gewetenloos zijn als je dit paard na paard kunt doen. Ongelofelijk.
Laatst bijgewerkt door yevs op 01-09-11 13:43, in het totaal 1 keer bewerkt
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 01-09-11 13:41
wat een zieke geest ben je als je dit doet. Bah.
xxCYNNxx
Geplaatst: 01-09-11 14:22
DiaBelle schreef:
Welke idioot doet zoiets??? Verschrikkelijk! Hoop dat ze de dader(s) snel vinden en met hun hetzelfde doen.
Grz Sabina
dat was precies wat ik dacht...als ik eigenaar was van een van de aangevallen paarden deed ik het nog met liefde zelf zelfs
Wat een verziekte geesten lopen er ook rond..om maar niet te zeggen gigantische lafbekken: durven mensen niet aan want o o stel je voor dat er terug gevochten wordt dus worden er maar dieren aangevallen
breesje
Geplaatst: 01-09-11 14:22
Dit is bijna niet te geloven als je dit leest. Ongelooflijk wat lopen er gestoorde zieke geesten rond. Hoop zo dat ze deze persoon (en) pakken.
Walgelijk om te lezen wat afgunst kan doen met een mens. Wees dan ook een echte "vent" en schakel je concurrentie uit door de ruiter iets aan te doen als je dan persee aan je afgunst wilt toegeven... De ruiter kan nog terug vechten en paard niet ...
NathalietjeB
Geplaatst: 01-09-11 16:22
sjesus christus wat naar...maar eerlijk is eerlijk t moet een kenner wezen van paarden en niet bang zijn voor paar achterbenen... ik hoop dat ze deze persoon zelf ze pezen mogen doorsnijden