Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paardenfreak schreef:volgens mij kun je voor dat geld, wel een goede zadelmak maker vinden...
koop je zon ding.. doet je paard niks..
het beweegt ook voor geen meter mee.. ik heb nog geen een ruiter zo idioot zien bewegen als dat ding doet..
en welke gek gaat nou met lange lijnen achter een paard.. om hem te leren springen..
als hij ervandoor vliegt. kun je erbeter op zitten.
ponyparadijs schreef:Zo zeg je hebt best wel wat werk om dat ding op je paard te zetten. Daar zullen naar mijn idee al heel veel jonge paarden het geduld niet voor hebben. Maar goed veilig is het wel. En als je eens een paard hebt die mensen er gericht afbokt misschien dat het dan wat is.
Maar ik zie er niet direct het voordeel van!
Ibbel schreef:Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Monty Robert komt met een copyright claim. Hij gebruikt zo'n dummy al jaren (en mensen à la Annemarie vd Toorn en anderen in zijn navolging).
Stom wel, dat Monty het zelf niet vermarkt heeft. In andere opzichten is-ie commercieel zat
Sientje schreef:Ibbel schreef:Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Monty Robert komt met een copyright claim. Hij gebruikt zo'n dummy al jaren (en mensen à la Annemarie vd Toorn en anderen in zijn navolging).
Stom wel, dat Monty het zelf niet vermarkt heeft. In andere opzichten is-ie commercieel zat
Had ik bijna precies dezelfde post geschreven...
StalvdWeeme schreef:Nou tegen de tijd dat ik die pop vastgeknoopt heb sta ik met alleen het been vd pop in handen, er zijn maar weinig paarden die zo braaf
stil blijven staan met zo'n pop erop knopen.