Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

haffie83 schreef:Dat ze wil paardrijden als ze goed beter wordt okee.alvast beterschap voor deze vrouw hopelijk heeft iedereen hier weer iets van geleerd.
En dat ze in het vervolg een cap zal dragen als ze weer zou willen rijden.
Hoop ook voor de andere aanwezigen dat ze straks weer rustig op een paard durven te stappen en hier geen trauma's aan over houden.
Van mij mag cap dus best verplicht worden! haffie83 schreef:Kaspar schreef:Een vriend van mij heeft bij dit ongeval geassisteerd en kon mij melden dat de desbetreffende amazone en de andere amazones geen cap droegen.
Nu zie je toch maar weer hoe belangrijk een cap is.
Zo zie je maar weer, ts starter zegt dat er geen cap gedragen werd,ik geloof haar waarom anders zon ernstig.
ik draag hem altijd cap is belangrijk
shaviera schreef:steff_ heeft gelijk!
mijn man een knrmër van station ouddorp vertelde mij van het ongeluk,
de melding was heel rot de "leiding" van de buitenrit wist niet goed waar ze waren en of daar een ambulance ter plaatse kon komen daarom is gelijk de heli gaan vliegen!
de toestand van de duitse vrouw was ernsitg ,
weer een bekende van mij werkt in het ziekenhuis waar deze vrouw heen gebracht is!
[b]deze vrouw droeg wel een cap en de rest overgens ook![/b]enkel weet ik op dit moment niets over de toestand van het slachtoffer,
ik verwacht er morgen meer van te weten!
shaviera schreef:steff_ heeft gelijk!
mijn man een knrmër van station ouddorp vertelde mij van het ongeluk,
de melding was heel rot de "leiding" van de buitenrit wist niet goed waar ze waren en of daar een ambulance ter plaatse kon komen daarom is gelijk de heli gaan vliegen!
de toestand van de duitse vrouw was ernsitg ,
weer een bekende van mij werkt in het ziekenhuis waar deze vrouw heen gebracht is!
deze vrouw droeg wel een cap en de rest overgens ook!
enkel weet ik op dit moment niets over de toestand van het slachtoffer,
ik verwacht er morgen meer van te weten!