Van Uytert en Paul Schockemöhle kopen dekhengst Metall

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lisch

Re: Van Uytert en Paul Schockemöhle kopen dekhengst Metall

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 11:36

@Wuis: ja dat dacht ik ook al.! heb mijn merries drachtig van hem en ben op de hengstenshow geweest toen gaven ze dat aan.

Schangah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 11:36

Zal PS ook negro gaan kopen en het laatste sperma van Ferro...

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 11:38

grauwman schreef:
Ik snap het probleem niet zo. Denk dat het voor de hengst een stuk gunstiger is. Je hoort bijna niets meer van hem en er werd ook niet zoveel reclame voor hem gemaakt.

Denk niet dat de hengst daar persoonlijk mee kan zitten...

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 11:38

Schangah schreef:

Als hij daar een commercieel belang mee dient dan zou dat kunnen ja.

Maar je opmerking klinkt een beetje afgunstig :)

Met geld maak je geld! En PS is daar een expert in!

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 11:39

Schangah schreef:

Wie weet! PS doet niets zonder daar heel goed over nagedacht te hebben, dus wie weet...

lisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 11:39

als hij nu dol is op dekken :+ haha dan vind hij het vast persoonlijk erg leuk.! :D

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 11:40

niet echt een verrassende zet. Uthopia heeft indruk gemaakt dus er zal wel meer vraag komen naar Metall zelf..

Geldwolven

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 11:41

lisch schreef:
als hij nu dol is op dekken :+ haha dan vind hij het vast persoonlijk erg leuk.! :D

Ja als het op een merrie mocht...
Ik denk dat hij het ook niet erg vind om alleen af en toe in zijn vrije tijd even te dekken hoor...
HAHA Ben te veel een beelddenker en zie het nu dus helemaal voor me!

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 11:42

randie schreef:
niet echt een verrassende zet. Uthopia heeft indruk gemaakt dus er zal wel meer vraag komen naar Metall zelf..

Geldwolven

Extra geld is toch altijd fijn? Zou jij het niet gedaan hebben als je de mogelijkheden had?
Ik noem dat geen geldwolven, maar goede zakenmannen, die de kans krijgen.

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 11:44

randie schreef:

Geldwolven

Niet echt geldwolven, maar gewoon een goede investering. Niet veel mensen kunnen zo met geld omgaan, PS volgt gewoon al het nieuws en zorgt dat hij steeds een goede positie heeft in de Paardenwereld.
Heb wel bewondering voor PS, wat hij ook koopt. De paardenwereld is ook voor een super groot deel handel.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 11:46

emma525 schreef:
randie schreef:

Geldwolven

Niet echt geldwolven, maar gewoon een goede investering. Niet veel mensen kunnen zo met geld omgaan, PS volgt gewoon al het nieuws en zorgt dat hij steeds een goede positie heeft in de Paardenwereld.
Heb wel bewondering voor PS, wat hij ook koopt. De paardenwereld is ook voor een super groot deel handel.

Ja!
Snap ergens trouwens niet, dat PS zeker 7 goede zetten na elkaar doet en dat Sjef nog steeds niet dat paard voor die 80% gevonden heeft.
Zou hij toch iets eerder zijn bed uit moeten?

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 11:48

Nikita_1995 schreef:
Interessant te lezen dat sommigen hier iemand het succes niet gunt. Zakenmensen investeren graag in iets wat direct of op lange termijn geld opbrengt, niks mis mee hoor ;)

Duitsland kan nu best wel weer wat nieuw Nederlands bloed gebruiken, hoewel de voorouders van vele Nederlandse bekende dekhengsten terug te voeren zijn op Duits bloed, wisten jullie dat?

En die van de Duitsers weer op Frans en Engels volboed, wist je dat, jemig wat een gezeur weer :O

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 11:49

emma525 schreef:
randie schreef:

Geldwolven

Ja!
Snap ergens trouwens niet, dat PS zeker 7 goede zetten na elkaar doet en dat Sjef nog steeds niet dat paard voor die 80% gevonden heeft.
Zou hij toch iets eerder zijn bed uit moeten?[/quote]

Inderdaad, volgens mij moet Sjef eens goed gaan kijken. Maar ze hebben op het moment Upido waar ze mee bezig zijn.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 11:49

Ben t met de post van oa Zooist eens. En wie zegt, dat het het idee van PS was? Van uytert werk nu eenmaal met hen samen.
Maar wel grappig,dat Metall voor weinig dekgeld aangeboden werd,en er nu ineens weer veel belangstelling voor is, dankzij ( vooral) Uthopia. Maar dekgeld van 2500 zou best belachelijk hoog zijn :=

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 11:50

Dat over terugvoering op, sorry maar dat gezeur heb ik volgens mij al duizenden keren in topics voorbij zien komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 11:51

Met dat verschil dat PS niet bang is om paarden te kopen waar we alles van weten en Anky liever een paard heeft zonder openbare geschiedenis.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 11:52

Een ding is duidelijk, Carl Hester was niet genegen zijn hengst nu al te verkopen

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 11:53

sarabande schreef:
Een ding is duidelijk, Carl Hester was niet genegen zijn hengst nu al te verkopen

Opzich een slimme zet, stel er gebeurd net voor ''met moment'' iets met Metall

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 11:56

sarabande schreef:

Die heeft met Escapado zijn lesje wel geleerd, hij wel.

Michael1104

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 11:57

alsof iemand als sjef en anky interesse hebben in dezelfde paarden als PS.

Reken er maar niet op dat dit ineens na het EK bedacht is hoor.

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 11:58

Cayenne schreef:
Suzanne F. schreef:
Ben benieuwd onder welke voorwaarden Metall nu ter dekking gaat komen. Vast niet meer de leuke voorwaarden die er dit jaar waren.

Ik las in een ander topic dat het dekgeld van 800 dit jaar naar de 2500 gaat.
Of dit klopt weet ik natuurlijk nog niet.

Dat is wel véél verschil hé.

Ema15

PS kan kopen wat hij wil maar inmiddels is wel gebleken dat ook met het beste paard van de wereld je nog steeds geen goud op zak hebt :D (arme Toot |( )
Metall heeft hij samen met Joop dus hij zal hier niet helemaal van het toneel verdwijnen (hoop ik).

Voor de commercie is het helemaal niet zo verkeerd overigens, Nederland heeft de beste paarden en PS geeft daar graag geld aan uit, goed voor de economie denk ik :)

Ik ben in ieder geval blij met mijn Scandic (ik hoop dat hij daar wel met zijn centjes vanaf blijft) en Metall nakomelingen ha ha

Active

Goed bezig die man :D

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-11 11:59

Uthopia blijft in ieder geval tot na de OS bij Carl Hester.

gummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 12:00

Citaat:
Hoezo zou hij met deze aankoop de Nederlanders een grote hak zetten dan? Het gaat notabene om een aankoop samen met Van Uytert :?

Inderdaad... Van Uytert is gewoon een bekende Nederlandse hengstenhouder.... Niks mis mee toch? En Schockemohle is een zakenman, dus waar geld te verdienen is, zal hij vooraan in de rij staan. Niks mis mee. Vind het alleen een beetje merkwaardig dat nu juist Schockemohle Metall aankoopt, die hengst dekt al lang! Pas nu Uthopia scoort, is Metall ineens interessant?