Wuis schreef:Alsof er uberhaupt iemand anders te vinden is die er op wil![]()
![]()
Ik zoek nog een wedstrijdpaard
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Getup schreef:Vind t nogal wat..."tegenvallende resultaten"...Een paard ( combinatie) wat altijd wint, kan alleen nog "verliezen". En na pas een paar maanden en combinatie te vormen met Totilas, vind ik dit nog helemaal geen slecht resultaat. T is alleen dat je nu niet meer automatisch in de top 3 staat met een dikke 80 % klassering.
Weet niet,of er uberhaupt een ruiter is die er meer uit zou kunnen halen.
ik vind het wel heel knap van rath dat hij met zoveel druk op zich gewoon even zo'n kur rijd
en niet te vergeten dat ze nog maar 9 maanden bij elkaar zijn
shirleyp schreef:Ayasha schreef:Gelukkig reed Edward hem zo losjes vanvoren
.
Daar heb ik geen idee van, reageer alleen op wat ik gisteren heb gezien. Ik vond Carl Hester vriendelijk rijden, weinig druk op de stang. Kittel is geniaal, hoe subtiel! Becholzheimer vond ik verschrikkelijk qua inwerking, kreeg er zelf een zere mond van...
Active schreef:Ik vind het schandalig hoe erover gesproken wordt. Na 9 maanden combinatie te zijn komt hij op een 5e plek op het EK in een zeer sterk deelnemersveld. Dat is niet slecht gereden, dat is heel goed presteren! Geen van ons had dit nagedaan. Zelfs in de basis kost het je minimaal een jaar om een combinatie te worden en op dit nivo nog langer.
Het grote gros welke meedeed op het EK zijn al veel langer een combinatie en die scoorden een stuk lager dan hij.
Er wordt hier gedaan alsof het zo lekker makkelijk is om zo ff een proefje te rijden.
Ayasha schreef:Hij houdt hem niet strakker dan GalDat is het hem net. Maar Gal zou nog wel goed gepraat worden als hij er achterstevoren op zat.
Active schreef:Ik vind het schandalig hoe erover gesproken wordt. Na 9 maanden combinatie te zijn komt hij op een 5e plek op het EK in een zeer sterk deelnemersveld. Dat is niet slecht gereden, dat is heel goed presteren! Geen van ons had dit nagedaan. Zelfs in de basis kost het je minimaal een jaar om een combinatie te worden en op dit nivo nog langer.
Het grote gros welke meedeed op het EK zijn al veel langer een combinatie en die scoorden een stuk lager dan hij.
Er wordt hier gedaan alsof het zo lekker makkelijk is om zo ff een proefje te rijden.
Citaat:Mee eens, die Becholzheimer was qua inwerking van de hulpen niet om aan te zien... tenenkrommend! Kittel was een verademing, net als Carl Hester. Adelinde terecht nummer 1. Ik heb moeite met het feit dat Schockemohle eigenlijk gewoon de gouden medaille heeft willen "kopen". gelukkig werkt dat zo niet. Van Rath mogen we op dit moment niet meer verwachten, en wellicht in de toekomst ook niet. Maar er wordt wel een enorme druk op hem gelegd, zo van: je zit op het beste paard ter wereld, dus je ziet maar dat je wint jongen! Totaal onrealistisch, zelfs met zo'n goed paard.
Tafje schreef:Getup schreef:Vind t nogal wat..."tegenvallende resultaten"...Een paard ( combinatie) wat altijd wint, kan alleen nog "verliezen". En na pas een paar maanden en combinatie te vormen met Totilas, vind ik dit nog helemaal geen slecht resultaat. T is alleen dat je nu niet meer automatisch in de top 3 staat met een dikke 80 % klassering.
Weet niet,of er uberhaupt een ruiter is die er meer uit zou kunnen halen.
Als je als combinatie nog niet klaar bent om te starten waarom dan wel Aken en EK starten? Voor de winst? Druk vanuit de pers? Gewoon wachten tot je er klaar voor bent zoals Anky met haar nieuwe paard doet..
Tendance schreef:Ik was geen fan en zal nooit een fan worden van Toot.
Van Adelinde en Parzival.... Ja daar krijg ik kippenvel van!!!
maar Adelinde rijd ook zo verschrikkelijk respectvol en eerlijk op dat paard, en wat een werk heeft ze erin gestopt. Adelinde is het pennyverhaal dat waarheid is geworden, zelfs Gal komt daar met zijn zoveelste topper niet overheen, IMO
MLoeser schreef:Tendance schreef:Ik was geen fan en zal nooit een fan worden van Toot.
Van Adelinde en Parzival.... Ja daar krijg ik kippenvel van!!!maar Adelinde rijd ook zo verschrikkelijk respectvol en eerlijk op dat paard, en wat een werk heeft ze erin gestopt. Adelinde is het pennyverhaal dat waarheid is geworden, zelfs Gal komt daar met zijn zoveelste topper niet overheen, IMO
Illusion schreef:Citaat:Mee eens, die Becholzheimer was qua inwerking van de hulpen niet om aan te zien... tenenkrommend! Kittel was een verademing, net als Carl Hester. Adelinde terecht nummer 1. Ik heb moeite met het feit dat Schockemohle eigenlijk gewoon de gouden medaille heeft willen "kopen". gelukkig werkt dat zo niet. Van Rath mogen we op dit moment niet meer verwachten, en wellicht in de toekomst ook niet. Maar er wordt wel een enorme druk op hem gelegd, zo van: je zit op het beste paard ter wereld, dus je ziet maar dat je wint jongen! Totaal onrealistisch, zelfs met zo'n goed paard.
Wat 'n gedoe hier.. dit is nog maar 'n jonge combinatie en ze zullen zeker nog meer naar elkaar toegroeien. Of Totilas ooit weer zo zou gaan lopen als dat hij bij Edward deed weet niemand.
Het is geen ''feit'' dat Schockemohle eigenlijk de gouden medaille wil kopen, hij heeft niet voor niks de sportrechten verkocht aan de moeder van MaR.
'T is maar goed dat alle bokkers hier zo een 90% kunnen gaan rijden met Totilas