Die van mij is over het algemeen ook heel makkelijk , maar nog heeft hij wel eens eigenwijze trekjes hoor draait 'ie om en gaat 'ie ervandoor. Nouja niks aan te doen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mijnponynero schreef:Alleen komen de meeste van jullie het straatje nog niet eens uit xD
GolaGirl schreef:En als je dat wel doet vind ik dat allemaal best grappig en nou ja, dan kom je lekker hier heen en ga je zelf eens kijken hoe gola is om op te rijden. Ik wens je heel veel succes.
Rosa__ schreef:Gelukkig dat het goed gaat met het meisje en paard!
Ik moest wel even schrikken, wij zijn nu al 2 jaar achter elkaar in de zomervakantie met ons paard een week naar Drenthe gegaan voor buitenritten. Dat was in Wapse, een heel klein dorp naast Diever. Ik heb zelf ook te paard de Ten Darperweg overgestoken, dus ik kan me de setting helemaal voorstellen. Geen hele prettige weg idd.
mijnponynero schreef:Wat normaal best braaf is maar soms r bit vast pakt
En de zeven auto's ervoor stond ze gewoon heel rustig tot ze opeens uit het niks besloot r bit vast te pakken en te gaan rennen
Kan k weinig aan doen denk ik zo
En als dat wel kon ben ik wel lekker gewoon een slechte ruiter ofzo
Het maakt me niet zo heel veel uit wat de mensen denken
En ik rij inderdaad normaal heerlijk met m'n handen in m'n zij langs een weg met allemaal vrachtwagens enz
Maar Kjani en Gola zijn gewoon altijd rustig
Echt meer verkeersmakke paarden kan ik me niet voorstellen
Alleen Gola in r eentje wil nog wel eens r bit vastpakken
En dit keer had ik r ook totaal niet aan gedacht want ze was juist zo braaf
tjoppie schreef:Ik snap zowizo niet dat je zo een tuinkabouter niet de baas kan. Als je zo een ponietje al niet onder controle kan houden dan heb je in mijn ogen al helemaal niks op de openbare weg te zoeken, is het nou een grote logge sterke bok, dan kan ik me nog voorstellen dat die je buiten spel zet
tjoppie schreef:Ik denk Dilan dat ik je nog heel wat kan leren mbt paardrijden. En lezen for that matter.