Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Raiza schreef:Rath liet veel passage, piaffe en uitstrekken zien, de dingen waar Totilas goed in is, maar alleen het gemiddelde van de getoonde onderdelen telt, en er ging ook nogal wat mis. Veel overgangen niet afgewerkt (of niet op elkaar afgestemd) en ik vond de kur van Rath niet OP muziek maar MET muziek.

??
was een zadel ophalen precies rond die tijd urban_hero schreef:Ben ik nu de enige die vond dat Parcival wel wat beter door het lijf en nageeflijker mocht? Het laatste piaffe/passage stuk had hij zijn onderhals behoorlijk aangespannen! Terecht gewonnen daar niet van, qua bewegingsmechaniek is hij erg apart maar vind het geen prettig, ontspannen beeld geven. Adelinde moet heel haar gewicht gebruiken om hem van voren te kunnen houden (ze hangt flink achterover) Dan zie ik toch liever Carl of Pattrick rijden!

Active schreef:urban_hero schreef:Ben ik nu de enige die vond dat Parcival wel wat beter door het lijf en nageeflijker mocht? Het laatste piaffe/passage stuk had hij zijn onderhals behoorlijk aangespannen! Terecht gewonnen daar niet van, qua bewegingsmechaniek is hij erg apart maar vind het geen prettig, ontspannen beeld geven. Adelinde moet heel haar gewicht gebruiken om hem van voren te kunnen houden (ze hangt flink achterover) Dan zie ik toch liever Carl of Pattrick rijden!
Denk dat je de enige bent
Want met niet door het lijf en niet nageeflijk rijd je geen 88 procent
Active schreef:urban_hero schreef:Ben ik nu de enige die vond dat Parcival wel wat beter door het lijf en nageeflijker mocht? Het laatste piaffe/passage stuk had hij zijn onderhals behoorlijk aangespannen! Terecht gewonnen daar niet van, qua bewegingsmechaniek is hij erg apart maar vind het geen prettig, ontspannen beeld geven. Adelinde moet heel haar gewicht gebruiken om hem van voren te kunnen houden (ze hangt flink achterover) Dan zie ik toch liever Carl of Pattrick rijden!
Denk dat je de enige bent
Want met niet door het lijf en niet nageeflijk rijd je geen 88 procent