sim0ne11 schreef:kan iemand even pben als het begingt?
check
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MLoeser schreef:Marjoow schreef:Pff, wanneer besluit Nederland eens om zijn paarden te houden?
Parzivaldie gaat volgens mij echt never nooit niet weg

Marjoow schreef:Serieus, Heel leuk hoor dat Nederland zulke goede paarden fokt en opleidt, maar wanneer besluiten ze eens dat het wel eens leuk is om nog een oranje podium te hebben?
Nederland is nu eenmaal een handelsland met een enorme handelsmentaliteit. MLoeser schreef:Marjoow schreef:Serieus, Heel leuk hoor dat Nederland zulke goede paarden fokt en opleidt, maar wanneer besluiten ze eens dat het wel eens leuk is om nog een oranje podium te hebben?
De dag dat een oranje podium de eigenaar meer oplevert dan de waarde van het paardNederland is nu eenmaal een handelsland met een enorme handelsmentaliteit.
Horrible! MLoeser schreef:PolleMaster schreef:Waarschijnlijk wachten we nu tot 22.58 voor 2 minuten toot
Dikke kans, maar dit is wel goed voor je algemene ontwikkeling zullen we maar denken
criollolover schreef:OneFellSwoop schreef:zit ook te kijken. maar van deze nieuwtjes word je ook niet vrolijker..
ik probeer het niet te volgen, ben druk aan het bokken!!
Hier zit je niet echt op te wachten. Normaal lees ik dit soort dingen in de titels van nu.nl en klik ik het verder ook niet aan. Thank god for internet