OMG lig dubbel naast de bank......
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
OMG lig dubbel naast de bank......
Daarna trekt ze de stelten aan en loopt met het paard mee (ze duwt hem eerst weg als ze 1 stelt aangetrokken krijgt
) Dan gaat ze weer liggen, bloed wordt afgetapt, vloeibare stikstof wordt ergens ingegoten en dan wordt er bloed van een schaaltje afgebkrabt en kunnen mensen naar dat rare spiraalding kijken en foto's maken.
IndianLady schreef:Ik snap er niet zoveel van. Ze krijgt iets ingespoten, gaat liggen ondertussen zie je achter haar een groot scherm waarop een vrouw topless te zien isDaarna trekt ze de stelten aan en loopt met het paard mee (ze duwt hem eerst weg als ze 1 stelt aangetrokken krijgt
) Dan gaat ze weer liggen, bloed wordt afgetapt, vloeibare stikstof wordt ergens ingegoten en dan wordt er bloed van een schaaltje afgebkrabt en kunnen mensen naar dat rare spiraalding kijken en foto's maken.
Tja als je daar al iets mee wint.
Ann_moi schreef:Als ik heel eerlijk moet zijn vind ik dit juist wel een boeiend idee. Niet dat ik het zelf wil proberen hoor. Maar veel kunstenaars hebben vreemde ideeën en ik moet zeggen dat het idee van wat maakt het paard als het ware mij wel aanspreekt. Wij begrijpen elkaar omdat hetzelfde bloed van de mens door onze aderen stroomt, dus het idee erachter vind ik wel interessant juist.
Ik vind het wel bizar dat het gebeurt, maar op zich wel boeiend als kunstproject.
Shona schreef:Ann_moi schreef:Als ik heel eerlijk moet zijn vind ik dit juist wel een boeiend idee. Niet dat ik het zelf wil proberen hoor. Maar veel kunstenaars hebben vreemde ideeën en ik moet zeggen dat het idee van wat maakt het paard als het ware mij wel aanspreekt. Wij begrijpen elkaar omdat hetzelfde bloed van de mens door onze aderen stroomt, dus het idee erachter vind ik wel interessant juist.
Ik vind het wel bizar dat het gebeurt, maar op zich wel boeiend als kunstproject.
Maar denk jij dat die ene keer dat ze het inspuiten (tenminste, als ik mij vergis was het ook maar 1 behandeling?) ze ineens een verbinding met het paard had en het bloed effect had?
En inderdaad donoren en patiënten kunnen wel een band krijgen, misschien niet Via het orgaan maar wel Door/dankzij het orgaan. Het is meer het idee van goh, je kan verbonden zijn door bloed, maar kan bloed je ook verbinden?