Tassie89 schreef:Hij heeft geluk met zijn stelten, anders was er niks bijzonders aan. Toen hij nog 3 was, was er iets mee, was hij ook afgewezen ofzo?! Ben een tijdje geleden naar een clinic geweest van emmelie en stal witte en toen zette ze hem zo in het zonnetje, en toen ze vertelde dat hij de 2e Totilas was lachtte de hele zaal hun uit. Toen kwam Charmeur de ring in, die ze gewoon presenteerde en die liep naar mijn idee 100x mooier en makkelijk als BW, Iedereen die ik achteraf heb gesproken vond BW tegenvallen. En Charmeur de eyecatcher van de avond! BW is zeker uitgegroeit tot een mooi paard, en heeft enorme benen, die hij goed gebruikt, maar wat er nou ontzettend bijzonder aan hem is.....
Helemaal mee eens!
Ik heb ze toen ook beide in assen gezien, iedereen was vol lof over BW want dat was toch echt wel een heel bijzonder paard.... Maar hij viel mij toch wat tegen eerlijk gezegd.
Tuurlijk hij is zwart, hoogbenig, heeft heus wel talent en echt wel knap om te zien. maar ik zag toch véél liever Charmeur dat was pas een echte charmeur 
Iig wens ik ze er veel geluk mee