Adelinde Cornelissen en Parzival naar topvorm in Hickstead

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bomba

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 17:15

vur schreef:
Uthopia en Valegro lopen nog geen 80 procent in de Grand Prix hoor. Bij lange na nog niet. Maar wel rond de 75 en dat is ook loeihoog. Ze zullen als ze de vorm vast kunnen houden het de Duitsers misschien nog best moeilijk kunnen maken. Wel lekker spannend zo.

Zoals hier al gezegd is: Uthopia had ruim 80% en Valegro ruim in de 78%. En terecht..

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 17:17

Adelinde scoort net 84.925% in de kur met Parzival en Carl Hester is tweede met 83.8005!

Tendance

Re: Adelinde Cornelissen en Parzival naar topvorm in Hickstead

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 17:22

Stuivertje wisselen dus!

Hermelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 17:45

Die foto, haha. Hij is ook maar klein, zo lijk je wel groter. :D

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 17:51

hahahaha

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 17:58

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 18:00

*\o/* ADELINDE *\o/*

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 18:09

Erg bijzonder die score's opeens... Valegro liep in aachen nog 73???? Achja, het is hickstead, haal er 2? Procent vanaf? Haha...

Jammer dat anky niet wil, zij is de beste 4e op dit moment namelijk.

Bomba

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 18:10

Thomas schreef:
Erg bijzonder die score's opeens... Valegro liep in aachen nog 73???? Achja, het is hickstead, haal er 2? Procent vanaf? Haha...

Moet je de filmpjes eens kijken.. Ik dacht dat Valegro niet mee liep in Aken, maar haar tweede paard?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 18:13

Valegro heeft in Aken met de CDI3 meegedaan geloof ik.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 18:14

Maar het kan toch best zo zijn, dat ze nu gewoon een beter beeld lieten zien?

Hermelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 18:24

Thomas schreef:

Onzin. Charlotte had in Aken haar reservepaard bij zich en niet Valegro. Je hoeft toch maar naar de filmpjes te kijken om te zien hoe goed het is. En als er 2% af moet zou dat ook voor Adelinde moeten gelden, terwijl we net gelezen hebben dat ze in topvorm waren.

Anky is verstandig die heeft door dat de lat wat hoger ligt tegenwoordig en ze wil denk ik niet meedoen als subtopper en gelijk heeft ze.

Edit Bomba en ik denken hetzelfde hierover geloof ik. ;)

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 18:27

Ik hoop wel, dat als zij de beste 4e is, ze haar mening zal bijstellen. Alleen al om ons met het team de meeste kans te geven op een gouden medaille en deze niet te laten lopen. We zullen maar net 1% tekort komen op de overwinning, terwijl haar score ons daar wel had kunnen brengen, dan sla je jezelf toch voor je kop?
Dan maar niet de beste, maar als je wel goed genoeg bent om je steentje bij te dragen...

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 18:28

En anders kunnen we altijd Rath nog vragen of hij Nederlander wil worden???

Bomba

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 18:29

Anky kan nu niet zomaar ineens in het team geplaatst worden. Ze heeft in de afgelopen tijd niet genoeg wedstrijden gereden om een vaste waarde voor het team te kunnen zijn.

Nederland moet toch ook zonder Totilas kunnen winnen? ;)

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 18:33

Oh dat wel, maar het zou wel lekker makkelijk worden met 4 echte goeie, die ook nog eens allemaal in vorm zijn!!!
Van 1 ding zijn we dan overtuigd, dan winnen we sowieso!!

Hermelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 18:34

Tendance schreef:
Ik hoop wel, dat als zij de beste 4e is, ze haar mening zal bijstellen. Alleen al om ons met het team de meeste kans te geven op een gouden medaille en deze niet te laten lopen. We zullen maar net 1% tekort komen op de overwinning, terwijl haar score ons daar wel had kunnen brengen, dan sla je jezelf toch voor je kop?
Dan maar niet de beste, maar als je wel goed genoeg bent om je steentje bij te dragen...

Als Sjef dacht dat we teamgoud kunnen winnen en dat we daarvoor Anky nodig hebben dan deed ze wel mee. Ook met Anky erbij zijn we volslagen kansloos tenzij de anderen enorme fouten maken.

Haha hoe verzin je het Rath als Nederlander en dan gezellig op Bokt met Tootlover of zo als alias. :+

@Bomba
Nee Nederland kan niet zonder Totilas winnen, maar de Britten misschien wel. ;)
Laatst bijgewerkt door Hermelientje op 31-07-11 18:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Bomba

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 18:35

Ook met Anky erbij zie ik het winnen somber in. 3 Duitsers scoren waarschijnlijk wel rond de 75% en deze drie Britten kunnen rond de 80% rijden. Met Adelinde die rond de 80% kan scoren en Anky die rond de 75% uit zou komen op dit moment komen we er niet.. Sisther de Jeu is absoluut niet constant en van Nadine verwacht ik ook geen hoge score die ons aan het goud gaat helpen.

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 18:41

Hermelientje schreef:
vur schreef:
Uthopia en Valegro lopen nog geen 80 procent in de Grand Prix hoor. Bij lange na nog niet. Maar wel rond de 75 en dat is ook loeihoog. Ze zullen als ze de vorm vast kunnen houden het de Duitsers misschien nog best moeilijk kunnen maken. Wel lekker spannend zo.

Zie hier:
http://www.cso-scores.net/events/2011/20110725_c07.htm

Carl 80,8 en Charlotte met foutjes goed voor 78% (het lijkt wel of er elke keer als ze rijdt weer een procentje bijkomt). Zie de linkjes op de vorige pagina voor hun proeven.

O, o, ik kon het niet geloven, maar jullie hebben gelijk. :o

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 18:49

Hermelientje schreef:
Tendance schreef:

Als Sjef dacht dat we teamgoud kunnen winnen en dat we daarvoor Anky nodig hebben dan deed ze wel mee. Ook met Anky erbij zijn we volslagen kansloos tenzij de anderen enorme fouten maken.

Haha hoe verzin je het Rath als Nederlander en dan gezellig op Bokt met Tootlover of zo als alias. :+

@Bomba

Niet leuk bedacht dan????

Ik denk dat we best kunnen winnen!!! Kom op, beetje positief blijven...

Bomba

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 19:01

Hermelientje schreef:
Tendance schreef:

@Bomba

Precies..
Excuses hoor, maar ik ben dit jaar ook echt absoluut voor het Britse team. Zoals Carl Hester Uthopia, Charlotte DuJardin Valegro en Laura Bechtolsheimer Mistral Hojris aan het lopen hebben.. Het gaat richting een droomteam. De Britten hebben hun paarden zo ongelofelijk goed voor elkaar. Los door het lijf, mooi in de aanleuning en ze presenteren hun paarden ook nog eens super, zoals ze zelf op paard zitten.. Daarbij ook nog eens enorm kwaliteitsvolle paarden. Dit gaat een leuk EK worden.
Ik gun de Nederlanders absoluut goud, maar dit keer gaan ze niet met een goed (genoeg) team heen.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 19:08

Waar kom je vandaan???

Bomba

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 19:20

Je kan toch niet ontkennen dat het Britse team dit jaar enorm kwaliteitsvol is? Ze hebben drie ruiters die 80% kunnen rijden, Nederland heeft er eentje die dat kan..

Hermelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 19:21

vur schreef:
O, o, ik kon het niet geloven, maar jullie hebben gelijk. :o

Het gaat ook wel hard opeens. Maar in Engeland zelf gonst het al langer dat ze mee gaan doen om de hoofdprijzen. Mooi op schema ook voor London 2012. Het doel was een teammedaille op de OS (aan goud dachten ze een jaar geleden nog helemaal niet).

Leuk ook dat Hester in antwoord op de vraag wat is het voor paard, gaat uitleggen hoe lief hij is en dat hij gewoon op de wei kan en met merries samen kan in de vrachtauto en dat hij ook lekker mee naar buiten kan want hij is goed verkeersmak.

En ik gun het de Britten ook. Individueel denk ik dat ze het nu nog niet redden om de bovenste plaatsen. Paard van Laura wordt altijd zo heet in de kür en dan gaat de ontspanning die juist normaa zo goed is naar de knoppen. Carl zegt zelf dat hij nog een hele simpele kür heeft. Charlotte heeft nog helemaal nooit een kür gereden op een wedstrijd. Maar als team hebben ze zeker een kans. Dus je moet kiezen Tendance tussen de Duitsers en de Britten. Bekijk de allerbeste scores van onze ruiters maar eens en je zult zien dat het echt niet zal lukken voor Nederland. Combinaties rijden niet opeens 80% in een Grand Prix proef als ze al jarenlang rond de 72% rijden.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 19:22

Bomba schreef:
Je kan toch niet ontkennen dat het Britse team dit jaar enorm kwaliteitsvol is? Ze hebben drie ruiters die 80% kunnen rijden, Nederland heeft er eentje die dat kan..

Dan nog!!! Ik blijf geloven in mijn kikkerlandje!!