LecyTinker schreef:Maar ik vraag me idd af dat als deze berichten hier bekent zijn, waarom er vanuit de westerse wereld niet aan egdaan wordt dan. Wij hebben het geld en de mogelijkheden om dit te verbeteren. Dus klagen over een derde wereld land (want qua mogelijkheden voor het overgrote deel van de burgers daar is het echt zo) die dit toelaat, is begrijpelijk, maar onbegrijpelijk dat wij er dan niets aan doen ook he. Is duidelijk niet de eerste keer dat dit gebeurd.
Vind ik dus ook, als je het ergens niet mee eens bent, probeer het dan te veranderen.
Verder zie ik het nut niet van dergelijke berichten, tenzij er meteen een hulpoproep aan gekoppeld zit.
Want verder kun je alleen met ontzetting reageren en weer een spookbeeld erbij hebben voor een tijd.
Ik wil helemaal niet al het leed van de wereld op mijn schouders tenzij ik actief wat kan betekenen.
Trice schreef:Prikkeldraad wegens veiligheidsredenen???
.
Dat ze niet op wegen komen of in ravijnen storten. Blijkbaar begrijpen ze niet goed dat het ponies niet echt tegenhoud als ze geen kant op kunnen.
Maar ze hebben daar geen andere middelen om omheining van te maken.
Beter is dan de ponies aan de hand te leiden. Ik heb het idee dat ze los mee gaan. Ik denk zomaar als pakdieren?
Het is maar halve info allemaal.