Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
yvonnepuntnl schreef:Er stond op horses.nl trouwens ook al een bericht, daar staat wel info uit eerste hand:
http://www.horses.nl/fokkerij/nieuws/21 ... d-als-rond
zipje71 schreef:sarabande schreef:
Is hij dan al GP klaar???
die is goed!!
Bellona_K schreef:Wanted2003 schreef:Kom op mensen.. Het gaat hier over een hengst uit de B jaargang. Hoewel het een zeer talentvol dier is staat allerminst vast dat dit een GP topper wordt. Nederland heeft genoeg toppers.
Als dit geen GP topper zou worden, zou Schockemohle hem nooit hebben gekocht.
Adil schreef:zipje71 schreef:
die is goed!!
Nee, dat is bull. Triviant was ook niet GP klaar. Rath kreeg hem met 5 onder zijn kont en heeft hem zelf GP klaar gemaakt. Het is belachelijk dat de talenten van deze jonge man zo belachelijk worden gemaakt.
En wederom is het een Nederlands fokproduct met veel Duits bloed, ik weet dus niet of het zo veel zegt over de Nederlandse fok, imo niet meer dan over de Duitse fok. Maar dat is MIJN PERSOONLIJKE mening. Wel is het een paard waar Nederland trots op kan zijn.
Waar PS het geld vandaan haalt, dat las ik ergens op de eerste pagina: PS doet niet alleen met paarden (en vergeet niet dat hij een kleine 40 dekhengsten heeft, jonge talenten maar ook oude rotten in het vak, daarbij nog de handel etc. etc.) maar heeft nog een succesvol (expediteurs)bedrijf lopen: Schockemöhle Logistics. Dit bouwde hij al op voordat hij echt groot werd in de paarden.
Ik heb echt bewondering voor die man, hij heeft echt wat gemaakt van zijn leven. En dan laat hem maar paarden kopen, hij heeft het imo verdient.
Wel vind ik het ook weer erg jammer dat er weer een talentje eventueel de Nederlandse bodem gaat verlaten. Dit maakt hem natuurlijk voor de Nederlandse fok waarsschijnlijk een stukje minder toegankelijk/aantrekkelijk. Hoewel ik niet begrijp dat men een paard wil kopen met dergelijke OCD-bemerking.
Adil schreef:NathalietjeB schreef:ag jah....
gaat dit paard t zelfde krijgen als totilas? van goed naar..."bagger" enkel leuk voor de fok want presteren doen ze echt bagger?
Onder welke steen heb jij geslapen dan?