CharleyT schreef:Bob1976 schreef:levensgevaarlijk.. Als je hond langs loopt en er valt een tabletje.... Dat is dodelijk! Met pasta heb je dat probleem toch minder snel. Daarnaast; hoeveel paarden raken er nu echt van in de stress? Wij ontwormen de hele stal tegelijk en van de 90 paarden zijn er misschien drie wat lastig....
Jij krijgt de Hoofdprijs voor originaliteit:):):). Wat een flut reden om geen tabletten te gebruiken zeg, neem me niet kwalijk. Zeker ook nooit chocolade in huis, want als het valt en de hond loopt langs................,
Ik heb het uitgeprobeerd, een paar willen de tabletten niet, en de rest wel, al of niet door wat voer gemengd.
Ha ha ha...ik dacht hetzelfde. Hoe ver kun je argumenten zoeken! En ook met pasta kan dit gebeuren. Gaat niet goed...paard slingert met hoofd, klodder pasta valt op de grond, hond likt het op...
Overigens heel simpel te voorkomen door én een goede plek te zoeken waar de hond niet is, én de hond goed op te voeden dat hij niet alles mag vreten wat hem voor de bek komt...
Met mijn paarden geen enkele moeite met pasta. Fluitje van een cent. Of ze de tabletten zouden willen eten, weet ik niet, want die van mij willen ook geen paardensnoepjes etc. eten. Ik voer sowieso niet uit de hand, dus dat zal wel de reden zijn dat ze dat niet willen...en dat hou ik graag zo.
Maar ik denk dat het wel goed is dat er naast de traditionele pasta's ook een alternatief is dat voor andere paarden wel weer beter werkt.