HLPhoto schreef:Talithah: Is dat verstandig? Met je zweep gaan zwaaien als je paard mogelijk al onrustig zou kunnen worden?
En wielrenners zijn niet de grootste aso's die er bestaan, bokkers zijn het domste volk dat er bestaat!
Maar goed, laten we vooral niet naar onszelf kijken en vanuit ons online paardrijclubje lekker naar alle andere weggebruikers wijzen. Daar zijn er een aantal namelijk goed in op dit forum.
Heb je aan deze wielrenner die OOK weet hoe het is om met een stuiterend paard onderweg te zijn (in een doodlopend straatje door een natuurgebied, NIET in het echte verkeer voor ie echt verkeersmak is) toch echt een verkeerde.
Kijk juist wel naar mezelf, heb 2 goed verkeersmakke paarden en hou me aan de regels voor de wagen en onder het zadel, hield me ook aan de regels als wielrenner en begeleidster van wielrenners, maar aan mij heb je een verkeerde als ik met mijn paarden me netjes gedraag en wie dan ook mij aso wilt passeren!
Mijn paard wordt niet warm of koud van iets en merkt niet eens de zweep die ik in mijn hand houd.
Ik heb net zoveel recht op die weghelft, dus passeer maar ruim.
En als iemand met zijn paard dat verkeersmak is en er toch iets gebeurt, kan altijd, stop dan en vraag hoe het gaat.
Heb het hier meegemaakt hoor, groep wielrenners, man brengt zijn paardje zoals elke dag naar het land, ze komen met veel kabal vlak langs het dier en ja dat haalt uit!!
Terecht!
Dan kunnen ze wel stoppen en later geld vragen, is mar 1 van de voorbeelden.
Ga er verder niet over in discussie maar heb medelijden met deze amazone, de verkeerde tegen gekomen jammer genoeg en ja er zijn ook nette mensen hoor in het verkeer, alleen dat lees je nooit, daar heb jij gelijk in, een banaan zijn wij nog niet tegen gekomen maar dan zou ik op een werf of een inham je laten passeren.