Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Semmerd schreef:Wauw,, de belgische poltie kwam me strot al uit nu nog meer..
Hoe kunnen die nu niet zien dat er iets niet klopt?
Ik kan me zo boos maken om die lui hé,grrrr...
En ook bokt mag zich inderdaad schamen, omdat er een naam is genoemd in een topic word het opeens zomaar verwijderd.. Er was toch niets van gelogen?
En inderdaad mag die naam overal komen te staan zodat niemand iets met die gozer te maken wilt hebben!
Bah bah,zulke mensen...
geerke schreef:Semmerd schreef:Wauw,, de belgische poltie kwam me strot al uit nu nog meer..
Hoe kunnen die nu niet zien dat er iets niet klopt?
Ik kan me zo boos maken om die lui hé,grrrr...
En ook bokt mag zich inderdaad schamen, omdat er een naam is genoemd in een topic word het opeens zomaar verwijderd.. Er was toch niets van gelogen?
En inderdaad mag die naam overal komen te staan zodat niemand iets met die gozer te maken wilt hebben!
Bah bah,zulke mensen...
het zou zomaar kunnen dat de fokker contact heeft opgenomen met de mods van Bokt en gedreigt heeft met een rechtzaak.
Ik zeg niet dat het werkelijk zo is maar het zou mij niets verbazen.
Je hebt ongeveer twee soorten mensen die dieren verwaarlozen.
De ene soort doet dat uit onwetendheid,de tweede uit zuinigheid...De tweede soort onthouden een dier van medische zorg,genoeg voedsel,wormkuren enzo...ze zijn meestal ook nog erg agressief als je daar het erf op komt als DB....en schuwen geen geweld of bedreigingen.(ik spreek uit ervaring)
De tweede soort hebben we hier mee te maken.
Het is namelijk makkelijker en goedkoper om het veulen zolang mogelijk onder de merrie te houden.
Het maakt dan niet uit of de merrie lijdt,het scheelt bakken aan geld voor poedermelk.
En slechte fokkers(broodfokkers)geven liever geen cent teveel uit.
Dierenwelzijn komt daar op een allerlaatste plaats.
chanel1985 schreef:Mijn vorig bericht is blijkbaar verwijderd, jammer. Blijkbaar mag je niets in vraag stellen en moet je ja knikken.
Ik blijf erbij dat dit paard onnodig heeft afgezien, er zijn talrijke manieren om een veulen groot te krijgen, daarvoor moet de moeder niet afzien.
Als ze niet ingeslapen was dan was dit paard vanzelf wel dood neergevallen. Ze was er bijzonder slecht aan toe! En dat valt op geen enkele manier goed te praten lijkt me. Ik zou nooit van mijn leven een paard die er zo aan toe is ergens op een wei dumpen met een veulen aan de voet. Het arme dier kon geen stap verzetten en was vel over been. Het is echt te tries voor woorden. Snap ook niet dat mede paardenvriendenhier dit goed kunnen praten
aisie schreef:Als ze niet ingeslapen was dan was dit paard vanzelf wel dood neergevallen. Ze was er bijzonder slecht aan toe! En dat valt op geen enkele manier goed te praten lijkt me. Ik zou nooit van mijn leven een paard die er zo aan toe is ergens op een wei dumpen met een veulen aan de voet. Het arme dier kon geen stap verzetten en was vel over been. Het is echt te tries voor woorden. Snap ook niet dat mede paardenvriendenhier dit goed kunnen praten