Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Change_ schreef:Ariebren schreef:Hoe kan men weten dat het veulen een giftige vloeistof heeft gedronken ??
Dan moet iemand dat gezien hebben, dus de getuige is er al.
Of er moet al sectie gepleegd zijn, dus een oud bericht.
Ik vind dit weer een raar verhaal.
Hoe oud is het veulen ??
Zal wel iets mee te maken hebben dat hele jonge veulens over het algemeen nog niets eten alleen drinken (denk ik zo?)
Iig heel veel sterkte, en helaas kun je ook in nederland je paard niet meer lekker paard laten zijn zonder het risco dat een of andere gek hem bewerkt of vergiftigd..
grid schreef:Pff wat verschrikkelijk wat bezield die mensen![]()
Toronto gecondoleerd![]()
![]()
@ariebren misschien was het wel in mond/ keel zichtbaarGiftige stoffen geven namelijk vaak brandblaren
svdijk schreef:zo lijsa, ietsje minder kan ook wel hoor.
ik begrijp dat het voor jullie heel erg is dat er mensen vraagtekens zetten bij het bericht, maar begrijp van die mensen dan ook dat ze graag zoveel mogelijk informatie willen hebben om eventuele volgende gevallen te kunnen signaleren danwel uitsluiten.
nogmaals heel veel sterkte gewenst.
! Snap jullie reacties best
.. Hoop dat de dader gevonden en zwaar gestraft wordt!! saskiakefie schreef:uhm kijk eens wat jullie voor lieve reacties krijgen... Ga je niet zo opwinden om een enkele vraag..![]()
En als je dat wel doet, goed moet je zelf weten, maar tel dan even tot 10 tot je een reactie plaatst en beetje overdreven om daar een heel boktaccount voor aan te maken
lijsa schreef:saskiakefie schreef:uhm kijk eens wat jullie voor lieve reacties krijgen... Ga je niet zo opwinden om een enkele vraag..![]()
En als je dat wel doet, goed moet je zelf weten, maar tel dan even tot 10 tot je een reactie plaatst en beetje overdreven om daar een heel boktaccount voor aan te maken
hoezo overdreven om daar voor een bokaccount aan te maken!!!
en hoezo waar moeten wij t weten wat er gebeurt is en staat toch met koeien letters de kop!Merrieveulen overleden door ernstige vergiftiging in kessel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
voordat je dan zon vraag stelt?misschien door veulenziekte overleden heeft ze wel een spuit gehad!!Komt hier helemaal niet aan de orde!!!Daar werd ik effe pissig over alsof mijn zus niet goed voor de paarden zorgt!!!t zijn voor haar als of t kinderen zijn
jullie mogen best wat vragen over de vergiftiging!!!Maar ga niet roepen misschien veulenziekte of zoiets dergelijks!!!
groetjes
Citaat:De pony (een merrieveulen) is waarschijnlijk vergiftigd