Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

gohya schreef:@Benfan
Klopt helemaal wat je zegt over de politie!
Geen aanknopingspunt/bewijs = niets kunnen doen.
PaolaPromise schreef:gohya schreef:@Benfan
Klopt helemaal wat je zegt over de politie!
Geen aanknopingspunt/bewijs = niets kunnen doen.
Ze kunnen toch wel extra op gaan letten? Kijken of zaken met elkaar te maken hebben? Daar een verband uit halen?? Misschien toch Peter R. erop zetten, die vindt doorgaans meer dan de politie..
Aanknopingspunten en bewijzen komen toch niet aangewaaid..
romeorowan schreef:De merrie waarbij het is gebeurt is vrij schuw en laat zich nauwelijks door vreemden pakken terwijl de andere twee merries veel makkelijker zijn en direct op je af komen.
xJori schreef:Wooo, dat is hier echt 10 km vandaan.. dat dit bij ons gebeurt (jaja, cliché)
Maar echt sick dat mensen hier hun plezier vandaan halen... Ik zou mij daar zegmaar niet echt mee vermaken
ShamalArabs schreef:romeorowan schreef:De merrie waarbij het is gebeurt is vrij schuw en laat zich nauwelijks door vreemden pakken terwijl de andere twee merries veel makkelijker zijn en direct op je af komen.
Is het dan wel echt heel zeker dat ze bewerkt is door iemand?
ik heb enkele jaren geleden een merrie moeten laten hechten in de vulva, zowel buiten als binnenin waarbij een deel van de grote "lip" zo kapot was dat het niet netjes gehecht kon worden. Vreemd genoeg kwam dit door een trap van een ander paard, niet hard, niet vervelend, gewoon een pech-geval... Het zag er ernstig uit, alsof ze flink bewerkt was. Maar ik was erbij toen het gebeurde, dus wist ik zeker dat het een trap was.
Als het zo'n schuwe merrie is, vraag ik me serieus af of het niet toch een ongeluk was... Is er een voorwerp gevonden? of andere dingen die de dader heeft achtergelaten?