Paard raakt bekneld in veerooster bij Hilversum

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 13:05

Het blijft een naar verhaal, óók voor de eigenaresse, die zal het nooit vergeten, hoe dom je ook bent geweest....
Was voor ons toch een vreemde paar weken, dit verhaal...dan denk je dat er mensen van je stal bij betrokken zijn die óók naar buiten zijn.... en een pensionpaard wat op de hoorneboeg overleden is vorige week..... portie wel weer gehad....

Twiggy: was de kantine van Prinsenburg en Katja heeft hier al op gereageerd...en die weet ook waar ze over praat!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 13:11

ElCamino schreef:
Het blijft een naar verhaal, óók voor de eigenaresse, die zal het nooit vergeten, hoe dom je ook bent geweest....
Was voor ons toch een vreemde paar weken, dit verhaal...dan denk je dat er mensen van je stal bij betrokken zijn die óók naar buiten zijn.... en een pensionpaard wat op de hoorneboeg overleden is vorige week..... portie wel weer gehad....

Twiggy: was de kantine van Prinsenburg en Katja heeft hier al op gereageerd...en die weet ook waar ze over praat!

Ja, we zagen het paard liggen van de week op de Hoorneboeg. Hoe is dat gebeurd? Hartstilstand ofzo? Vreselijk! ;(

Ja, las dat het uiteindelijk om Prinsenburg ging, waar ze geweest is. Maar nogmaals, ik dacht even terug aan mijn eigen periode bij de Kamphorst. ;)

ElCamino

Re: Paard raakt bekneld in veerooster bij Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 13:27

Paardje heeft een longbloeding gekregen tijdens de buitenrit en is in elkaar gezakt, ter plekke overleden. Rendac kon pas donderdag komen. Heel sneu! pas 19 of zo.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 13:36

Wat afschuwelijk..... De vraag wat er was gebeurt ging natuurlijk weer als een vuurtje rond in Loosdrecht. Ook bij ons op stal. Jeetje, het zal je maar gebeuren..... ;(

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 13:58

Wat raar dat het topic nu uitdraait of een bepaalde manege wel of niet goed communiceert/voor de paarden zorgt. Daar gaat het hier toch helemaal niet om?

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 14:11

Gulpje, even lezen waarom ik daaraan moest denken, dan snap je het in grote lijnen misschien wel. ;)
Al hoewel het om Prinsenburg bleek te gaan en over die locatie heb ik verder geen mening. Daarnaast heb ik al aangegeven dat het in dit topic natuurlijk vooral om het bizarre ongeluk gaat. ;)

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 14:12

Ik hoef het toch niet te snappen? Het is geheel offtopic. Als je problemen hebt met de Kamphorst moet je ze bellen.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 14:15

Gulpje schreef:
Ik hoef het toch niet te snappen? Het is geheel offtopic. Als je problemen hebt met de Kamphorst moet je ze bellen.

Is niet geheel off topic, gezien wat er eerst gezegd werd (dat zaken niet doorgegeven zouden zijn). Maar blijkbaar lees je het niet goed. Ik heb al jaren niets meer met die manege te maken (heb mijn eigen paard inmiddels al jaren) en hou dat ook graag zo. ;)
Dus als je nog behoefte hebt om woorden op een weegschaal te leggen, lees eerst even!

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 14:21

Twiggy2008 schreef:
Maar blijkbaar lees je het niet goed.
Mag ik daar een klein beetje om lachen? Jij was zelf degene die niet goed gelezen had om welke stal het ging :D

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 14:25

Katja schreef:
Twiggy2008 schreef:
Mag ik daar een klein beetje om lachen? Jij was zelf degene die niet goed gelezen had om welke stal het ging :D

Pardon? Er werd eerst de Kamphorst genoemd en daar reageerde ik op. Later zei iemand dat het om Prinsenburg ging. En dat heb ik ook netjes aangenomen als ware informatie. Ik lees wat mensen hier posten.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 14:28

Katja schreef:
Twiggy2008 schreef:

:+

De Kamphorst komt in dit verhaal voor omdat ze actie ondernomen/moeite genomen hebben om het paardje op te halen en vervolgens ga jij beginnen over hoe ze daar hun paarden houden. Dat is dus offtopic en totaal niet van belang.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 14:35

Zucht... nee, het ging mij voornamelijk over het stukje communicatie en ja, ik zeg er vaak meteen bij dat ik moeite heb met hun manier van paarden houden. Heeft niets met dit topic te maken, maar gaat bij mij in een adem door na alles wat wij hebben meegemaakt met die paar lessen destijds. ;)
Maar goed, het blijkt hier dus uiteindelijk om Prinsenburg te gaan en nogmaals, daar heb ik geen oordeel over, want daar heb ik geen nare dingen mee meegemaakt. Dus als jij lekker wilt doordrammen over De Kamphorst, ga je gang, hoor. :D
Ik ben er wel klaar mee. :P

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 14:44

Twiggy2008 schreef:
Zucht... nee, het ging mij voornamelijk over het stukje communicatie en ja, ik zeg er vaak meteen bij dat ik moeite heb met hun manier van paarden houden. Heeft niets met dit topic te maken

+:)+ Nu komen we ergens. De rest van je post heb ik even weggehaald want was wederom niet van belang.