Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ElCamino schreef:Het blijft een naar verhaal, óók voor de eigenaresse, die zal het nooit vergeten, hoe dom je ook bent geweest....
Was voor ons toch een vreemde paar weken, dit verhaal...dan denk je dat er mensen van je stal bij betrokken zijn die óók naar buiten zijn.... en een pensionpaard wat op de hoorneboeg overleden is vorige week..... portie wel weer gehad....
Twiggy: was de kantine van Prinsenburg en Katja heeft hier al op gereageerd...en die weet ook waar ze over praat!
Gulpje schreef:Ik hoef het toch niet te snappen? Het is geheel offtopic. Als je problemen hebt met de Kamphorst moet je ze bellen.
Katja schreef:Twiggy2008 schreef:Mag ik daar een klein beetje om lachen? Jij was zelf degene die niet goed gelezen had om welke stal het gingMaar blijkbaar lees je het niet goed.
Katja schreef:Twiggy2008 schreef:Mag ik daar een klein beetje om lachen? Jij was zelf degene die niet goed gelezen had om welke stal het gingMaar blijkbaar lees je het niet goed.
Twiggy2008 schreef:Zucht... nee, het ging mij voornamelijk over het stukje communicatie en ja, ik zeg er vaak meteen bij dat ik moeite heb met hun manier van paarden houden. Heeft niets met dit topic te maken